14 Reacties

3 jaar geleden

Ik denk dat jij niet zo bang moet zijn voor alles wat zelden verkeerd kan gaan馃槄 mayo van remia staat bij mijn ouders al zo lang ik leef buiten de koelkast en ik leef nog steeds 馃槣

3 jaar geleden

Heb je het al gegeten? Dan kun je er toch niets meer aan doen. Zo niet, als je je er niet prettig bij voelt gewoon overslaan 馃榿. Daarnaast zit er in lang houdbare mayo geen rauw ei oid dus het risico is niet groot.

3 jaar geleden

Heb je het al gegeten? Dan kun je er toch niets meer aan doen. Zo niet, als ...
Jaaa heb het al op. Nee dat is waar!

3 jaar geleden

Reactie op RMSlagter

Ik denk dat jij niet zo bang moet zijn voor alles wat zelden verkeerd kan g ...
Kon dat maar zo makkelijk..馃槄 Ben bekend met een angststoornis en daardoor nu met name in de zwangerschap ook bang om van alles op te lopen door verkeerde voeding.

3 jaar geleden

Reactie op JuliaL

Kon dat maar zo makkelijk..馃槄 Ben bekend met een angststoornis en daardoor ...
Ik heb hetzelfde, heb je er ook hulp voor? Ik ben zelf namelijk bang dat het alleen maar erger wordt als mijn kindje er is, dus voor mij helpt een psycholoog wel goed om ook te voorkomen dat ik me te veel zorgen maak om mijn kindje. Hij geeft als het ware handvaten mee om bewuster te worden van de angst en om hier dan beter mee om te kunnen gaan. Als ik dit soort angsten heb, schrijf ik ze op en deel ik ze met mijn psycholoog en verloskundige. Voor mij helpt het ook om mijn vriend mijn eten te laten maken af en toe, omdat ik anders continu mijn handen zit te wassen en bang ben om verpakkingen aan te raken. Zo helpt hij ook de extra stress een beetje weg te nemen. Ik weet dat hij het niet doet op mijn manier, maar als ik dan zie dat er niets gebeurt, geeft dat toch een succesgevoel. Misschien kun je met je partner in gesprek over hoe hij je daarin kan ondersteunen?

3 jaar geleden

Reactie op JuliaL

Kon dat maar zo makkelijk..馃槄 Ben bekend met een angststoornis en daardoor ...
Ik zou gewoon goed de verpakkingen lezen of iets gekoeld of niet gekoeld moet en hoelang je iets kan bewaren. Bij twijfel gewoon weg gooien 馃槈

3 jaar geleden

Reactie op RMSlagter

Ik zou gewoon goed de verpakkingen lezen of iets gekoeld of niet gekoeld mo ...
Jaaa kloptt probeer ik ook zoveel mogelijk te doen maar soms gaat het wel is mis haha馃槄

3 jaar geleden

Reactie op JuliaL

Jaaa kloptt probeer ik ook zoveel mogelijk te doen maar soms gaat het wel i ...
Dan zit het in je mond voordat je het door hebt? 馃槄 wel een teken dat je je angst dan even los laat馃槃

3 jaar geleden

Reactie op RMSlagter

Dan zit het in je mond voordat je het door hebt? 馃槄 wel een teken dat je je ...
Jaa zoiets ja haha. Dat is waar!馃

3 jaar geleden

Iemand anders nog een idee hierover of dit slecht voor de kleine kan zijn?

3 jaar geleden

Gekoeld is beter, maar het is geen verse mayonaise. Zit wel een groot verschil in. Dus het lijkt me geen kwaad te kunnen. Daarnaast en begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, want ik bedoel het niet vervelend oid. Maar gezien je topics en dat je aangeeft bekend te zijn met een angststoornis, is het misschien wel slim om je zorgen/angsten met je verloskundige te bespreken. Mijn ervaring is dat dit soort dingen tijdens een zwangerschap/prille ouderschap er niet minder op worden. Je verloskundige kan je eventueel ook doorverwijzen naar de POP poli. Ik hoor van heel veel vrouwen dat ze hier veel baat bij hebben of hebben gehad.

3 jaar geleden

Gekoeld is beter, maar het is geen verse mayonaise. Zit wel een groot versc ...
Goede! Ik loop bij pop poli voor paniekaanvallen en angst, wel om hele andere redenen maar ben er erg goed geholpen.

3 jaar geleden

Gekoeld is beter, maar het is geen verse mayonaise. Zit wel een groot versc ...
Ik krijg ook hulp maar dankjewel voor t meedenken馃槉

3 jaar geleden

Je moet je bedenken dat mayonaise in een supermarkt ook niet koel staat 鈽猴笍. Heel veel van die teksten worden ook erop gezet om zichzelf in te dekken net als een houdbaarheidsdatum