28 Reacties

één maand geleden

Heel normaal hoor ! Alles op zijn tijd 😊

één maand geleden

Ons zoontje ook nog niet! Trok zich pas op aan de bank rond zijn 1e verjaardag, loopt wel aan de hand en langs de bank, maar los lopen is nog ver te zoeken 🙈 CB houdt 18 maanden als meetpunt aan zeiden ze, maar ze gaan zich pas zorgen maken als ze met 2 jaar nog niet lopen. Alle tijd nog dus 😄

één maand geleden

De meeste kindjes lopen tussen de 16 en 24 maanden, ouders waarvan kindjes eerder lopen zijn zo trots dat ze het delen en de rest zegt niks. Daardoor lijkt het dat jouw kindje traag ontwikkelt, terwijl hij zich prima ontwikkelt. Probeer je kindje niet teveel te vergelijken met anderen, iedereen heeft z'n eigen pad 🩷

één maand geleden

Reactie op MiekjeS88

De meeste kindjes lopen tussen de 16 en 24 maanden, ouders waarvan kindjes ...
Das moeilijk haha!

één maand geleden

Reactie op Felimba

Ons zoontje ook nog niet! Trok zich pas op aan de bank rond zijn 1e verjaar ...
Jaa hier dus ook nog ver te zoeken. Samen lopen aan 2 handjes vind hij super. Maar zodra ik 1 hand los laat, gaat hij zitten😅 ook het los staan is een absolute no go!

één maand geleden

Reactie op 00me00

Das moeilijk haha!
Hahaha is het ook, maar je wordt er steeds beter in. Zeker als je meer kindjes krijgt, dan zie je hoeveel verschil er is terwijl ze toch echt dezelfde ouders hebben! Haha

één maand geleden

Reactie op 00me00

Jaa hier dus ook nog ver te zoeken. Samen lopen aan 2 handjes vind hij supe ...
Ja hier precies hetzelfde! En zelfs aan 2 handen loopt hij vaak nog als een dronkenlap 🤣

één maand geleden

Reactie op MiekjeS88

Hahaha is het ook, maar je wordt er steeds beter in. Zeker als je meer kind ...
Ik maak me ook niet zozeer echt zorgen, want hij gaat gewoon super lekker..🙃 maar vraag me toch af wanneer zal hij dan gaan lopen.. kan het elk moment gebeuren of zijn we echt nog ver weg. Zo voelt t namelijk wel haha.

één maand geleden

Reactie op Felimba

Ja hier precies hetzelfde! En zelfs aan 2 handen loopt hij vaak nog als een ...
Jaaaa hier ook!! Hahaha het voelt ook echt niet alsof het morgen wel gaat gebeuren zegmaar😅

één maand geleden

Hier bijna 16 maanden maar loopt ook nog niet los. Gaat nu wel sinds kort los staan op de bank en laat zich dan vallen 😂 Dat vindt ze zo grappig.

één maand geleden

Onze dochter van bijna 16 maanden ook nog niet. Ze trekt zich nochtans al een hele tijd recht en verplaatst zich vlotjes zolang ze iets kan vasthouden. Ben niet ongerust maar wel benieuwd voor wanneer het zal zijn.

één maand geleden

Hier precies hetzelfde. Hij loopt af en toe op zijn knietjes maar dit doet hij als hij iets in zijn handen heeft😅 we zijn hiervoor naar fysio geweest en ineens in de avond liep hij meer dan 15 stappen los. Hij heeft toch een voorkeur voor kruipen haha

één maand geleden

Reactie op Annevbh

Onze dochter van bijna 16 maanden ook nog niet. Ze trekt zich nochtans al ...
Jaaa precies dit heb ik ook.. hij staat super goed en beweegd idd ook snel langs meubels of muren.. maar los nog niks😅

één maand geleden

Reactie op K.A.S.

Hier precies hetzelfde. Hij loopt af en toe op zijn knietjes maar dit doet ...
Wat zei de fysio dan als ik vragen mag?

één maand geleden

Onze zoon is van 8 juni 23, ook hij loopt nog niet en als we hem loslaten staat hij misschien een paar seconden.. aan de hand lopen doet hij wel maar is dat ook wel gauw zat! Het komt wel op zijn eigen tijd☺️

16 dagen geleden

Hier 31 mei en begint nu net een paar stapjes los te zetten

16 dagen geleden

Reactie op 00me00

Wat zei de fysio dan als ik vragen mag?
Hey, sorry voor een late reactie😅 maar de fysio zei dat ik hem moet herinneren om op te staan als hij lange afstand op zijn knieen liep en eventueel helpen met opstaan. Hij kan zichzelf nu zelfstandig optrekken dus hij loopt niet meer op zijn knietjes gelukkig

16 dagen geleden

Onze dochter van 27 juni deed ook af en toe los staan en dan weer vallen en vooral turbo kruipen …😉.. nu sinds een week staat ze ineens vanzelf op en stapt alsof ze nooit eerder heeft gedaan …. Komt vanzelf zoals iedereen al zegt … Het is vaak de omgeving die roept “loopt hij of zij nog niet “. Dat maakte mij onzeker … Ik heb nog nooit een kind gezien die niet is gaan lopen 😉.. Geniet nog van de “rust “..

15 dagen geleden

Mijn dochter van 20 juni loopt ook nog niet los, ze sjouwt de hele inboedel mee tijdens het lopen 😂 komt vanzelf wel, ik was zelf 18 maanden toen ik los ging lopen

15 dagen geleden

Reactie op ratched

Mijn dochter van 20 juni loopt ook nog niet los, ze sjouwt de hele inboedel ...
Hahahahahhaha moet hier heel hard om lachen! Zie dr al lopen met de bank vooruit duwend😜 maar hier tot dusver ook nog geen stapjes los💁‍♀️