Hellooo,
Zijn hier nog kleintjes die nog niet lopen?!
Mijn kereltje van 9 juni 23, loopt nog niet en staat ook nog niet los..
Nou is hij met alles laat geweest, maar vraag me toch af, nog meer die nog niet lopen?😬
Ons zoontje ook nog niet! Trok zich pas op aan de bank rond zijn 1e verjaardag, loopt wel aan de hand en langs de bank, maar los lopen is nog ver te zoeken 🙈 CB houdt 18 maanden als meetpunt aan zeiden ze, maar ze gaan zich pas zorgen maken als ze met 2 jaar nog niet lopen. Alle tijd nog dus 😄
De meeste kindjes lopen tussen de 16 en 24 maanden, ouders waarvan kindjes eerder lopen zijn zo trots dat ze het delen en de rest zegt niks. Daardoor lijkt het dat jouw kindje traag ontwikkelt, terwijl hij zich prima ontwikkelt. Probeer je kindje niet teveel te vergelijken met anderen, iedereen heeft z'n eigen pad 🩷
Ons zoontje ook nog niet! Trok zich pas op aan de bank rond zijn 1e verjaar ...
Jaa hier dus ook nog ver te zoeken. Samen lopen aan 2 handjes vind hij super. Maar zodra ik 1 hand los laat, gaat hij zitten😅 ook het los staan is een absolute no go!
Hahaha is het ook, maar je wordt er steeds beter in. Zeker als je meer kindjes krijgt, dan zie je hoeveel verschil er is terwijl ze toch echt dezelfde ouders hebben! Haha
Hahaha is het ook, maar je wordt er steeds beter in. Zeker als je meer kind ...
Ik maak me ook niet zozeer echt zorgen, want hij gaat gewoon super lekker..🙃 maar vraag me toch af wanneer zal hij dan gaan lopen.. kan het elk moment gebeuren of zijn we echt nog ver weg. Zo voelt t namelijk wel haha.
Onze dochter van bijna 16 maanden ook nog niet. Ze trekt zich nochtans al een hele tijd recht en verplaatst zich vlotjes zolang ze iets kan vasthouden. Ben niet ongerust maar wel benieuwd voor wanneer het zal zijn.
Hier precies hetzelfde. Hij loopt af en toe op zijn knietjes maar dit doet hij als hij iets in zijn handen heeft😅 we zijn hiervoor naar fysio geweest en ineens in de avond liep hij meer dan 15 stappen los. Hij heeft toch een voorkeur voor kruipen haha
Onze zoon is van 8 juni 23, ook hij loopt nog niet en als we hem loslaten staat hij misschien een paar seconden.. aan de hand lopen doet hij wel maar is dat ook wel gauw zat! Het komt wel op zijn eigen tijd☺️
Hey, sorry voor een late reactie😅 maar de fysio zei dat ik hem moet herinneren om op te staan als hij lange afstand op zijn knieen liep en eventueel helpen met opstaan. Hij kan zichzelf nu zelfstandig optrekken dus hij loopt niet meer op zijn knietjes gelukkig
Onze dochter van 27 juni deed ook af en toe los staan en dan weer vallen en vooral turbo kruipen …😉.. nu sinds een week staat ze ineens vanzelf op en stapt alsof ze nooit eerder heeft gedaan ….
Komt vanzelf zoals iedereen al zegt … Het is vaak de omgeving die roept “loopt hij of zij nog niet “. Dat maakte mij onzeker …
Ik heb nog nooit een kind gezien die niet is gaan lopen 😉..
Geniet nog van de “rust “..
Mijn dochter van 20 juni loopt ook nog niet los, ze sjouwt de hele inboedel mee tijdens het lopen 😂 komt vanzelf wel, ik was zelf 18 maanden toen ik los ging lopen