28 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op 00me00

Hahahahahhaha moet hier heel hard om lachen! Zie dr al lopen met de bank vo ...
Hahaha de bank niet, maar tafel, stoelen, krukjes en keukentrapjes zijn niet veilig voor haar 😂 laatst liep ze met een voorraadbakje, het zag er niet aangenaam uit maar voor haar werkte het prima

15 dagen geleden

Ons zoontje loopt kilometers op z'n knieën. Ze zijn helemaal rauw. Maak me nog geen zorgen maar hoop eat dat het niet een gewoonte gaat worden en lopen probleem gaat worden. Hij kan uit zichzelf opstaan en loopt ook overal langs maar afstanden zonder houvast gaan op knieën.

14 dagen geleden

Reactie op SuRoRoSi

Ons zoontje loopt kilometers op z'n knieën. Ze zijn helemaal rauw. Maak me ...
Mijn oudste heeft op der knietjes gelopen tot ze 2 jaar en 2 maanden was. Het was voor haar een gewoonte geworden😅. Onze fysio had dit nooit meegemaakt en 2 weken later vertelde ze dat zij nog een kindje behandeld die zo loopt en die heeft tot zijn 3e zo gelopen. Maar die vond het ook normaal en de moeder moest ook echt op der knietjes lopen lijkt me heftig hahaha.

14 dagen geleden

Reactie op SuRoRoSi

Ons zoontje loopt kilometers op z'n knieën. Ze zijn helemaal rauw. Maak me ...
Mijn tip is veel achter een loopkar laten lopen en beginnen met kleine loopafstanden. Dus bijv van bank naar salontafel. En elke keer hem herinneren dat hij op zijn voetjes moet lopen. Dit hielp bij onze jongste omdat hij echt kleine stukjes liep. Bij onze oudste ging het vanzelf het lopen op de voetjes

13 dagen geleden

Dochter van 16 juni staat alleen. Dat is het! Was aan het billenschuiven en nu kruipen. Ze neemt haar tijd. Toch zie ik wel steeds dat ze ietsje meer probeert. Dus daar hou ik me gewoon aan vast. Ze gaan uiteindelijk wel lopen. Mijn zoon liep overigens met 13 maanden dus ze houdt echt een ander tempo aan!

13 dagen geleden

Morgen 16 maand en loopt net een paar dagen en het kwam uit het niets! Ze liep niet met een loopkar, liep niet langs de bank of andere meubels. De eerste dag zette ze ineens 3 stapjes en de dagen daarna steeds meer stapjes en ze loopt! Alles op z’n tijd!

13 dagen geleden

Mijn dochter van net 16 maanden loopt ook nog niet. Wel achter een loopkar en aan 1 handje. Ik gok dat het hier nog wel even kan duren maar wie weet gaat ze ineens duren. Alles op z’n tijd en ik vind het wel lekker zo! :)

4 dagen geleden

Jajajaaaja jaaaaaaaaa meneer loopt🥰🥰🥰 zoooo trots