6 Reacties
8 maanden geleden
Wij doen 7, 14:30 en 18:30 uur flessen van 180 cc zo zitten de flessen niet te dicht na een maaltijd. Tussendoor bieden wij water of baby thee aan
8 maanden geleden
Hier eigenlijk precies hetzelfde en drinkt ze ook 3 flessen s’ochtends en s’avonds 235ml s’middags met geluk 100ml. Hier ook geen fan van water. Heb ook van alles geprobeerd. Wat nu het beste gaat is gewoon uit een glas ik bied het na elke maaltijd en elk tussendoortje aan dan drinkt ze toch altijd een paar slokjes maar soms ook niet. Hier eet ze altijd echt heel goed en heeft heel veel honger dus ga dat ook niet minderen. Ik denk zelf zolang de luiers nat zijn het geen probleem is? Hier sinds kort trouwens met de lunchfles moet ik haar afleiden met tv anders drinkt ze helemaal niet weet niet wat dat is opeens. 🙀 Lees ook graag mee voor tips.
8 maanden geleden
Ik zou eens proberen om de middagfles weg te laten. Water heeft bij mij ook even geduurd maar bij ons werkt het om het tussen/na het vaste eten aan te bieden omdat ze dorst krijgt van het eten
8 maanden geleden
Hier krijgt hij s ochtends, 's avonds en s nachts nog borstvoeding, maar overdag 3x een fles van 180, vaak drinkt hij dan maar 100 ofzo op, dan maken we van de rest pap, dat eet hij dan (bijna) helemaal op, heeft hij toch vocht binnen. En bij hapjes wat olijfolie er door als ik merk dat zijn poep wat steviger is. Verder drinkt hij wat slokjes maar nog niet veel
7 maanden geleden
Hier ook een 9,5 maanden, sochtends 7 uur 150cc smiddags 3 uur 100cc en om savonds 20:00 200cc maar alleen als hij slaapt als hij wakker is drinkt hij niet drinkt dus net aan 450cc volgens het cb prima omdat hij voorkeur heeft voor vaste voeding maar drinken is een drama diverse bekers geprobeerd alleen open beker lukt soms nog maar thee ranja diksap water echt niet