23 Reacties

één jaar geleden

Ik had dit ook rond de 11 weken (inmiddels 12+2). Heeft te maken met hoe heftig je lichaam op hormonen gereageerd. Ook het hongergevoel was minder en komt sinds deze week wat meer terug.

één jaar geleden

Ik was sowieso niet echt misselijk. Maar merk dat ik nu eigenlijk helemaal geen klachten heb behalve de vermoeidheid. Ben vandaag precies 12 weken. Is dat normaal?

één jaar geleden

Bij mij verdween de misselijkheid ook tussen 10 en 11 weken! Daarvoor slikte ik zelfs medicatie. Nu heb ik wel af en toe nog zo lichte misselijkheid maar niet meer extreem

één jaar geleden

Bij mij was de misselijkheid bijna weg tussen de 9-10 weken maar komt nu weer dubbel zo hard terug! Ik houd niks meer binnen.. ik heb ook geen honger meer.

één jaar geleden

Ik ben nu trouwens 10w 5d zwanger.

één jaar geleden

Bij mij werd de misselijkheid ook ineens een stuk minder tussen week 10 en 11. Nu 11+1 en kan een hele dag doorkomen zonder over te geven. Maakte mij ook wat zorgen omdat er op de app staat dat de symptomen bij 11 weken het ergste zijn maar dat was bij mij eerder rond week 8 a 9.

één jaar geleden

Ik ben nu 12w1d zwanger en het hongergevoel is aan het minderen. Voordien moest ik zeker om de 2u iets kunnen eten of ik kwam misselijk van de honger.

één jaar geleden

Klinkt als een heerlijk vooruitzicht. Ik ben vandaag 8+5 en ben de misselijkheid aardig zat. Ik wilde Suprimal halen, maar nadat ik ook bij de 2e Kruidvat te horen kreeg dat die uitverkocht was en dat er zelfs leveringsproblemen waren, ben ik huilend de winkel uitgelopen 🥹

één jaar geleden

Reactie op 9gag

Klinkt als een heerlijk vooruitzicht. Ik ben vandaag 8+5 en ben de misselij ...
Echt he.. mijn vriend is nog in 3 verschillende plaatsen geweest en alle Kruidvat en Etossen afgeweest.. online alles afgestruind en gewoon niks meer 😩 ben nu 12+3 en 24/7 misselijk, ben het echt zat wel. Eergister zag ik dat ze bij een Plus nog te bestellen waren, ik blij.. volgende dag een mail dat ze toch niet te krijgen zijn. Ook gehuild 😂🙈

één jaar geleden

Reactie op 9gag

Klinkt als een heerlijk vooruitzicht. Ik ben vandaag 8+5 en ben de misselij ...
Ik heb Agyrax besteld, dat bevat ook alleen maar meclozine (net als Suprimal). Werkt voor mij net zo fijn als Suprimal (want emesafene vond ik echt niks), dus wellicht voor jou ook?

één jaar geleden

Hier linkje voor jullie ☺️. Was ook best snel in huis (komt volgens mij uit Belgie), want had t zondags besteld en dinsdag bezorgd 😃 https://www.pharmamarket.nl/agyrax-50-tabletten.html

één jaar geleden

Het is trouwens 25 mg per pil ipv 12,5 mg (zoals Suprimal), maar er zit een breekstreepje in, dus je kan het heel makkelijk doseren. En het is dan echt een mini pilletje, dus ook prettig door te slikken. Zie hier op foto het stripje met pillen en rechts een half pilletje ☺️

één jaar geleden

Reactie op jolien-29

Ik heb Agyrax besteld, dat bevat ook alleen maar meclozine (net als Suprima ...
Tnx voor de tip. Ik zie in zo’n bijsluiter dit : ‘Agyrax mag enkel worden toegediend aan zwangere vrouwen in geval van absolute noodzaak, gedurende een zo kort mogelijke periode en met een maximale dosis van 50 mg per dag.’ En ik zie dat het de rijvaardigheid mogelijk beinvloedt.. toch maar even de VLK bellen morgen ..

één jaar geleden

Reactie op 9gag

Tnx voor de tip. Ik zie in zo’n bijsluiter dit : ‘Agyrax mag enkel worden t ...
In principe zou het hetzelfde moeten zijn/werken als Suprimal, maar de (standaard) dosis per pilletje is natuurlijk hoger, dus wellicht is er dan meer risico op een (te) hoge dosis. Voor mij is 12,5 mg per dag meestal wel voldoende, dus gelukkig nog ruim onder het maximum (en zelfde als 1 Suprimal pilletje). Altijd goed om Ff met de VK te checken natuurlijk, maar ik verwacht niet dat het een probleem is ☺️

één jaar geleden

Reactie op jolien-29

In principe zou het hetzelfde moeten zijn/werken als Suprimal, maar de (sta ...
Ik zie nu dat je met Surprimal ook niet mag rijden 🥲. Jammer! Ik wilde het juist gebruiken zodat ik wat minder gestresst naar kantoor zou gaan. Daar heb ik toch wel de auto voor nodig. (Fiets-trein-tram kan ook wel, maar dat is wel een gedoe ..) Ik heb nu dus gemberpillen besteld. Ben benieuwd ..

één jaar geleden

Reactie op lian95x

Echt he.. mijn vriend is nog in 3 verschillende plaatsen geweest en alle Kr ...
Ik kreeg net een notificatie dat ze hier Suprimal weer op voorraad hebben, mocht je het nog willen bestellen ☺️. https://www.drogisterij.net/suprimal-suprimal-reistabletten-8714067000164.html?utm_source=Flowmailer&utm_medium=email&utm_campaign=Magento%20-%20In%20Stock

één jaar geleden

Reactie op jolien-29

Ik kreeg net een notificatie dat ze hier Suprimal weer op voorraad hebben, ...
Thanks! Ik kreeg dezelfde melding. Ondertussen (ik durf het bijna niet te typen haha) is de misselijkheid echt enorm afgenomen!

één jaar geleden

Reactie op lian95x

Thanks! Ik kreeg dezelfde melding. Ondertussen (ik durf het bijna niet te t ...
Ah fijn! Ik hoop dat het alleen maar minder wordt ☺️

één jaar geleden

Reactie op jolien-29

Ik kreeg net een notificatie dat ze hier Suprimal weer op voorraad hebben, ...
Bestel hier niet! Ik had ze besteld en om aan het minimale bedrag te komen, moest ik iets van 11 euro erbij nemen. Dat gedaan. Kreeg ik vervolgens, 1 dag later dan ze beloofd hadden, alleen dat 2e product. Geen Suprimal. Geen mail niks. Omdat ze zo druk zijn en daardoor slecht telefonisch bereikbaar, kon ik vanochtend pas bellen. Ze waren wel heel vriendelijk aan de telefoon. Ze gaven aan dat ze me een mail hadden gestuurd (nooit gekregen, ook niet bij Spam) en dat ze het bedrag van de Suprimal binnen 7 werkdagen gaan terugstoren. Ondertussen is het werkelijk waar overal uitverkocht. Straks even met de VK overleggen wat ik nog tegen die misselijkheid verder kan gaan doen..

één jaar geleden

Reactie op 9gag

Bestel hier niet! Ik had ze besteld en om aan het minimale bedrag te komen ...
Oh wat vervelend zeg! Stom bedrijf 😣. Voor mij werkte Agyrax hetzelfde als Suprimal en is ook dezelfde stofnaam. Misschien kun je die aan je VK voorstellen? Bij mij is de misselijkheid nu al een aantal dagen een stuk minder, dus hoop dat dat zo blijft 😅.