9 Reacties

2 jaar geleden

Poeh ja ook de tweede en nu morgen weer eerste werkdag na verlof en vakantie. (Nou heb 1 klein weekje gewerkt om vakantie op te vangen en daarna nog vakantie gehad 2 weken). Maar dit voelt wel als mn eerste dag. Totaal geen zin, hoe wel ik dat in die eerste week ook had en het achteraf gelukkig mee viel 👏 Dus daar haal ik hoop uit, maar het is wel flink zwaarder met 2 hè? Het wordt wel met de dag makkelijker merk ik.. Dan moeten we die eerste paar maanden maar even door. Ik kijk er wel onwijs naar uit als die 2de kan zitten! 😅

2 jaar geleden

Ik vind het ook zo spannend! De kindjes naar de opvang en zelf naar het werk.. benieuwd of hem mij lukt om 7.30 uur al te beginnen 😱

2 jaar geleden

Reactie op Sja1989

Poeh ja ook de tweede en nu morgen weer eerste werkdag na verlof en vakanti ...
Oh ik vind t totaal niet zwaar gelukkig! Maar vind t loslaten van de kindjes heel lastig

2 jaar geleden

Ja herkenbaar. Afgelopen zaterdag mijn eerste dienst weer gehad en zondag. Zag er ook erg tegen op maar uiteindelijk alles mee gevallen een vond t wel lekker weer. Moet wel zeggen ik werk ook maar 16u dus ben verder lekker bij mn kids 💜

2 jaar geleden

Ik hoef pas over 2 weken te beginnen, maar vandaag bij het kinderdagverblijf geweest om zaken door te nemen. Moet nu al huilen als ik eraan denk hem achter te moeten laten.. Hij is nog zo klein ☹️

2 jaar geleden

Ja hier ook veel meer moeite! Maar ben nu begonnen met m’n 3e werkweek en vind het ook wel weer heerlijk. Ben gestart met n nieuwe baan

2 jaar geleden

Ik begin over een maand beginnen werken, vandaag voor morgen een intakegesprek gepland bij de opvang. Sinds vanmiddag enorm gestrest en hele tijd aan het huilen. Ik vind het super stom dat je je baby zo klein achter laat. En door vreemden laten oppassen. Als ik financieel de mogelijkheid had, had ik absoluut niet gedaan 😔😔😔.

2 jaar geleden

Ik mag morgen weer beginnen met werken. Dit is onze eerste kindje. Ze is de vorige week al naar de opvang geweest omdat ik een week later ben bevallen. Ik zag er wel tegenop om haar weg te brengen maar na de eerste dag had ik er geen moeite mee. Morgen komt mijn schoonmoeder voor het eerst oppassen. Ik moet zeggen dat ik er wel weer klaar voor ben maar de bevalling en herstel is dan ook vlot mogen lopen en verder geen complicaties gehad☺️ Ik wens je heel veel succes de eerste werkdag weer morgen😘 komt goed!!

2 jaar geleden

Hallo, ik heb morgen ook weer m’n eerste dienst. M’n wekker staat 05.00 uur. Moet m’n dochter 06.15 u afzetten bij de gastouder om dan te gaan werken van 07.00-15.30 uur op de IC. Zie er ook wel tegenop. Kan ook niet slapen nu pff. M’n kleine meisje 10 uur lang bij de gastouder. Zoveel prikkels daar.. maak me wel zorgen erom