90 Reacties
3 jaar geleden
Kan mij herinneren dat dit in 2021 ook voorkwam. Ik weet niet meer waardoor het kwam, maar uiteindelijk heb ik iedereen wel kunnen voorzien van muisjes doordat ik online bestelde :)
3 jaar geleden
Bij de picnic hebben ze ze nog wel en zelfs een stuk goedkoper! €2,35 ipv bijna 3 euro! Heb deze week weer een doosje besteld omdat ik er al 1 aangebroken had haha.
3 jaar geleden
Toevallig heb ik vanmorgen exact dezelfde foto gemaakt en gestuurd naar mijn vriend! Bij ons ook al een aantal weken niet te krijgen bij Jumbo of AH. Mijn moeder is langs de Vomar gereden en daar hadden ze nog 2 pakken. Wellicht dus Vomar? Hoewel dit volgens mij wel echt een Noord-Holland supermarkt is (geen idee waar je woont haha). Daarnaast vertelde mijn moeder dat ze de roze en blauwe muisjes ook bij de lokale snoepwinkel verkopen. Misschien daar proberen? En anders online bestellen eventueel? Hopelijk vind je ze nog op tijd!💪🏻
3 jaar geleden
Bij de picnic hebben ze ze nog wel en zelfs een stuk goedkoper! €2,35 ipv b ...
Wow bij mij bij picnic zijn ze €2,75 ook nog een verschil dus! Maargoed hier kan ik ze bij picnic nog wel bestellen idd. Supermarkt zelf geen idee. Woon in het midden van het land… weet ook niet hoeveel doosjes je nodig hebt in zo’n periode 😂 heb er nu 3 dacht ik.
3 jaar geleden
Reactie op mamalief
Ik heb ze toevallig gister bij de Dirk gehaald, schap lag nog vol.
Ik ook! En €0,61 cent per pakje goedkoper. Schandalig hè!
3 jaar geleden
Ik zag ze al 3 wk idd niet bij de AH online app of in de winkel. Bij de jumbo nog 4 pakken op de kop kunnen tikken. Omgeving zuiden