16 Reacties

3 jaar geleden

Oh we gaan trouwens nog wel een ongediertebestrijding inschakelen want vaak als er 1 zit zitten er meer. Moet er niet aan denken als die kleine er is dat er dan nog steeds muizen in huis zitten..馃あ

3 jaar geleden

Hoi hoi zou dat echt niet weten maar weet wel dat je dettol schoonmaak middel kan gebruiken die gebruik ik ook altijd met dweilen in huis dood alle bacteri毛n of het gevaarlijk of iets voor de kleine weet ik niet misschien even de vk bellen en vragen 馃挋馃挋

3 jaar geleden

Wij hebben een jaar geleden ook last gehad van muizen.. en waren er echt wel veel meer dan wij dachten. En zo slim dat ze waren. Wij hebben dan op een gegeven moment zo een geluidsensor gekocht speciaal voor ongedierte. Na een maand hebben we nooit meer een zien lopen, of keutels dergelijke gezien. Ze zijn ook gewoon echt weg. Wij hadden steentapijt en wij konden dat dus ook niet met bleek. Wij hebben het met een stoomreiniger gepoetst. Daar gaan wel effectief alle bacteri毛n mee weg.

3 jaar geleden

Hoi hoi zou dat echt niet weten maar weet wel dat je dettol schoonmaak midd ...
Thankss.馃挋馃挋 ja ga denk even verloskundige een berichtje sturen

3 jaar geleden

Heb je een ouder huis? Ik zou me niet zo druk maken om een muis: zeker in oude huizen ontkom je er niet aan dat je eens in de zoveel tijd bezoek krijgt. Uiteraard is het dan tijd om weereens goed allerlei kieren te inspecteren/vullen en een flinke schoonmaak ronde te doen, maar het zegt echt niet veel over je hygi毛ne. Je moet er vooral voor zorgen dat ze bij een inspectieronde van je huis niet genoeg vinden om te willen blijven. Zo heb ik alle etenswaren in curverbakken of glazen potten Ipv in kartonnen verpakkingen. Verder inderdaad goed aan de dettol en dan is t echt zo weg. T is geen rat h猫, dat zijn echte ziekteverspreiders. Dit is niet leuk, maar echt geen ramp als het er maar eentje was.

3 jaar geleden

Reactie op Mich01

Wij hebben een jaar geleden ook last gehad van muizen.. en waren er echt we ...
Oh wat een handig apparaatje! Het gekke is dat wij.nooit keutels hebben gezien. We hebben alleen een paar keer een muis voorbij zien lopen

3 jaar geleden

Hier komt onze kat regelmatig met dode of levende muizen thuis. Soms ook ratten. Gewoon een dweil of Dettol doekje over de vloer heen en klaar.

3 jaar geleden

Reactie op Elisabeth90

Heb je een ouder huis? Ik zou me niet zo druk maken om een muis: zeker in o ...
Jaa.. jaren 30 huis馃槄 Thanks voor de tip! Nee gelukkig geen rat dan had ik nog panischer geweest denk馃槄馃槄

3 jaar geleden

Hier komt onze kat regelmatig met dode of levende muizen thuis. Soms ook ra ...
Ohh brrr. Ben al zo bang voor muizen en in mn zwangerschap al helemaal. Nooit muizen gehad maar nu uiteraard wel馃檲 Ik ga zo maar even dettol halen

3 jaar geleden

Reactie op JuliaL

Oh wat een handig apparaatje! Het gekke is dat wij.nooit keutels hebben gez ...
Ja ik zou het zeker aanschaffen. En zo dicht mogelijk bij de plaats zetten vanwaar de muizen kwamen.

3 jaar geleden

Hoi! Wij heben 2 katten die regelmatig een muis dood of levend mee brengen naar binnen. De dode muis ruim ik op en maak de plek schoon met allesreiniger spray die ik op dat moment in huis heb. Wanneer ze een levende muis hebben moet deze uiteraard gevangen, soms is dit binnen 5 minuten dat ze naar binnen zijn gekomen maar dit kan dus ook pas zijn wanneer ik de volgende ochtend wakker word. In dat geval vangen we de muis en maken we (zoals iedere avond) gewoon pas in de avond schoon met de stofzuiger en dweil. 馃槉

3 jaar geleden

Hoi! Wij heben 2 katten die regelmatig een muis dood of levend mee brengen ...
Brrr jakkess. Lijkt me helemaal niets..馃槵 Ruim je die muis gewoon op met je blote handen?馃槄 Ik heb allesreiniger gehaald en mn man met handschoenen aan de vloer laten schoonmaken. Op internet lees ik dat er niet per definitie gevaar is op ziektes zolang je de muis maar niet met blote handen aanraakt.

3 jaar geleden

Reactie op JuliaL

Brrr jakkess. Lijkt me helemaal niets..馃槵 Ruim je die muis gewoon op met je ...
En als je wel de muis heb aangeraakt je handen goed wassen helpt ook ter voorkoming natuurlijk

3 jaar geleden

Reactie op JuliaL

Brrr jakkess. Lijkt me helemaal niets..馃槵 Ruim je die muis gewoon op met je ...
Dat ligt er een beetje aan in wat voor staat ik ze aantref 馃ぃ. Als er nog een staartje aanzit til ik ze hieraan op, daarna was ik uiteraard grondig mijn handen. Levende vangen we/ik met een handdoek en zet ik altijd terug in het veld 馃惌.

3 jaar geleden

Dat ligt er een beetje aan in wat voor staat ik ze aantref 馃ぃ. Als er nog e ...
Oh joh wat een bikkel jij! 馃挭 Ik doe je niet na馃ぃ laat t lekker aan mn man over馃槣 Maar nu je zwanger bent doe je dit ook?

3 jaar geleden

Reactie op JuliaL

Oh joh wat een bikkel jij! 馃挭 Ik doe je niet na馃ぃ laat t lekker aan mn man ...
Ja 馃. Moet wel zeggen dat de muizen tot nu toe meevallen, maar vorige zwangerschap ook zo gedaan. Vaak komen de katten in de nacht met de muizen of mijn vriend is al naar het werk en heeft het niet gezien, dus ben meestal wel de opruimer of ik zou het al de hele dag moeten laten liggen. Zolang het geen spinnen zijn 馃槶馃憢馃徎