HELP!
Mijn zoontje van 16 maanden is echt een heel vrolijk jongetje, lief, loopt al super goed zegt al de volgende woorden: ja, nee, papa, mama, boe en oh. Brabbelt verder ook super veel. Hij is dus volop zijn spraak aan het ontwikkelen. Misschien hoort daar een sprong bij, geen idee.
Slapen was nooit een probleem, vanaf 5 weken sliep meneer al door en op twee kleine slaap regressies na altijd🙈
Nu sinds twee nachten wordt hij echt krijsend, (lees schreeuwend) wakker. Je kunt hem hier niet uitkrijgen en het gaat wel een kwartier door. Waar hij voorheen gelijk rustig werd in ons bed blijft hij nu hier ook schreeuwen. Ook slaat en schopt hij om zich heen. Ogen open en erg zwetend met een hele snelle hartslag.
Er is dan gewoon geen rust in te krijgen. Pas na een tijdje pakt hij zijn fles drinken aan en dan word hij rustig en kun je weer alles met hem. Hij zoekt dan ook echt nabijheid en knuffels. Ik weet niet goed wat ik hier mee moet want mijn kereltje is altijd heel lief en tevreden, wil altijd knuffelen. En nu is hij zo boos en paniekerig in de nacht, maar zodra dag dus over is is hij zichzelf weer.
Overdag is er ook niks aan de hand met hem en is hij gewoon een lekker actieve peuter die alles ontdekt.
Side note: hij is vorige maand wel grote broer geworden, is erg trots op zijn broertje.
Gister hadden we een gender reveal waar het enorm druk was.