5 Reacties

2 jaar geleden

Ik ken je gevoel. Mijn dochtertje van nu 7 maanden had het ook. Eerst ging ik naar haar toe en zuchtte ze en sliep weer door. Dit heeft bij ons een week geduurd.

2 jaar geleden

Ja, herkenbaar! Ik wacht altijd eventjes af, want vaak lost ze het zelf op. Zit ik al in de startblokken, blijkt er weinig aan de hand te zijn. Als het in de nacht is, lig ik steil overeind van de schrik ;-)

2 jaar geleden

Dit komt vaak door de overgang van lichte naar diepe slaap! Dan kunnen ze even heel hard en kort huilen en vallen ze daarna in een diepere slaap. Vaak hebben ze het zelf niet eens in de gaten:). Nachtmerries of dromen doen baby's nog niet. En zoals je al zegt, het lost zichzelf weer op! Als je er gelijk heen zou gaan en hem/haar uit bed zou halen, verstoor je juist het slaapcyclus. Slaaplekker! 馃А

2 jaar geleden

Ja hier ook! Idd met 5 min is het vaak weer over al klinkt het soms hartverscheurend. Als ik er naar toe ga maak ik dr voor mn idee juist wakker.. tis hier niet elke avond maar wel vaak

2 jaar geleden

Hier ook! Is eigenlijk al maanden aan de gang. Soms even niet, soms wat dagen weer wel. Af en toe wordt ze er zelf echt wakker van en ga ik er uiteraard naartoe, maar meestal slaapt ze zo weer in.