6 Reacties

één jaar geleden

Ja hier ook al een paar weken. Ik heb helaas geen tips. Geef jij ook bv ?

één jaar geleden

Hier ook(bv), ik druk bij het afvegen even (een paar keer) tegen zijn anus met het doekje, dan komt er vaak een beetje dunne ontlasting uit. Scheelt weer iets langer voor het volgende natte scheetje🤗 en ik smeer bijna elke beurt met sudo of bepanthen om rode billetjes te voorkomen. Hopelijk helpt deze tip ook iets bij jou!

één jaar geleden

Mijn dochter heeft hier ook nog steeds last van en ze is bijna 2 maanden. Geen idee hoe dit komt maar ze poept al vanaf haar geboorte ontzettend veel en laat nog elke dag wel minstens 2 x zo’n enorme natte scheet waardoor haar hele luier meteen vol zit. Meestal wacht ik even af of er nog meer komt na 1 scheet maar dat geeft het risico dat ze meteen doorlekt 😅 ik geef borstvoeding.

één jaar geleden

Jep hier ook. Ik verschoon tegenwoordig na de fles want het is altijd tijdens het drinken raak

één jaar geleden

thx voor jullie berichtjes, ik geef flesvoeding. T is al vanaf dat hij een weekje of 6 was. Ik smeer ook veel inderdaad dan voorkom je gelukkig wel t ergste! Volgende week ga ik toch eens een bezoekje brengen aan de osteopaat, misschien dat hij toch iets kan vinden.

3 maanden geleden

Reactie op TIH23

thx voor jullie berichtjes, ik geef flesvoeding. T is al vanaf dat hij een ...
Was het erna opgelost? En weet u wat er was met u zoontje ?