16 Reacties
3 jaar geleden
Naar wat ik weet van mijn zussen en vriendinnen komt dit er op een bepaald moment bij iedereen uit die de piercing al langere tijd niet draagt. Ik droeg hem wel, heb hem recentelijk uitgedaan en heb hierdoor niks uit het gaatje gekregen. Bij mensen die hem lang niet dragen hoopt er natuurlijk van alles in op: shampoo, conditioner, waslotion maar ook dode huid en stof wat daar klem komt te zitten. Niet heel erg gek dat het er met deze druk allemaal weer uitkomt..
3 jaar geleden
Ik heb hetzelfde, komt alleen geen vuil uit. Probeer tijdens het douchen je navel goed schoon te maken van binnen, dat doe ik altijd.. en ik heb nog nooit ontstekingen of pus/viezigheid bij die gaatjes gehad (ook niet toen ik mijn piercing nog in had). Infectie zou klein zijn, zonder impact op de kleine. Maar better safe than sorry. Even goed schoonhouden met water, niet jezelf gek maken en als Assepoester je navel en gaatjes desinfecteren.. onder de douche met water is prima. Mocht het niet wegtrekken, maak ff foto er van en bel ze maandag ff op. Kan voor nu weinig kwaad gok ik :)
3 jaar geleden
Reactie op MMommy
Ik heb precies t zelfde de piercing al een aantal jaar eruit maar het gaatj ...
Daar ben ik het mee eens, en het lichaam ruimt het vuil juist op door het naar buiten te drukken. Kan me niet voorstellen dat door alle lagen heen bij de baby komt. Zelf heb ik 2 navelpiercings gehad, boven en onder de navel. die staan nu ook strak, maar de zooi is er al eerder uit gegaan. Schoonhouden inderdaad, met antisept of gekookt water zou ik zeggen.
3 jaar geleden
Met antisept bedoel ik trouwens waarmee je ook je oorgaatjes schoonhoudt als je ze net hebt laten zetten. Ik kreeg onlangs van de juwelier een hele milde met kamille mee (niet die hele chemische van vroeger)
3 jaar geleden
Weet iemand of het gaatje gewoon nog open is na de bevalling of moet je opnieuw piercen als je weer een navelpiercing wilt?
3 jaar geleden
Weet iemand of het gaatje gewoon nog open is na de bevalling of moet je opn ...
Ligt er denk ik een beetje aan hoelang je het gaatje hebt gehad ervoor. Ik had voor mijn eerste zwangerschap al 18 jaar het gaatje, kreeg 'm erna gewoon weer erin. Maar kan per persoon verschillen. Bij mijn zus bv groeien de gaatjes van haar oorlel binnen een week al 'dicht' met een vliesje
3 jaar geleden
Reactie op Ankepanker
Ligt er denk ik een beetje aan hoelang je het gaatje hebt gehad ervoor. Ik ...
Ah afwachten dus! Ik heb m inmiddels 13 jaar. Wel een zwangerschapspiercing geprobeerd maar dat zat voor geen meter.
3 jaar geleden
Reactie op tdkramer
Ik heb ook precies het zelfde!
Ook viezigheid wat er uit komt? Zo vies 😫
3 jaar geleden
ik gebruik unicura anti bacterieel handzeep als mijn navelpiercing geïrriteerd raakt. Dat advies heb ik vroeger ook gekregen toen ik hem net had laten zetten en er pus uitkwam. Als je dat een aantal dagen gebruikt en goed naspoelen is het zo voorbij.
3 jaar geleden
Weet iemand of het gaatje gewoon nog open is na de bevalling of moet je opn ...
Je kan ook een zwangerschapspiercing in doen. Heb ik ook.
3 jaar geleden
Zwangerschap piercing in en het allerbeste is gewoon elke dag 1/2x spoelen met de douche kop