11 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben er wel eens geweest, toen was ik nog niet zwanger! Wellicht dat ik dit jaar wel ga en even mijn moeder meeneem!

3 jaar geleden

Nog nooit geweest, maar ik ga wel heen met een vriendin die ook zwanger is, ben benieuwd of het leuk is 馃槉

3 jaar geleden

Ik ben er nog nooit geweest, ga dit jaar voor het eerst samen met mijn moeder. Zij is wel al eens eerder geweest met mijn zus en zei dat het de moeite waard is.

3 jaar geleden

Hier is al een topic over. De meeste mensen waren er niet echt over te spreken

3 jaar geleden

Vroeger in combinatie met de huishoudbeurs gedaan. Was toen niet zwanger en geen moeder. Dus dan kijk je er anders naar. Was ook voor corona. Weet niet hoe het nu is, maar we gaan wel!

3 jaar geleden

Hier is al een topic over. De meeste mensen waren er niet echt over te spre ...
Dacht dat er een topic was om te meeten met mensen van hier maar dat dat juist niet in de smaak viel haha

3 jaar geleden

Reactie op Makeithappen

Dacht dat er een topic was om te meeten met mensen van hier maar dat dat ju ...

3 jaar geleden

Ik ga voor de 2e keer met mijn moeder heen. Het is wel de moeite waard, maar verwacht er niet teveel van. Vooral als het heel druk is. De vorige keer konden we zelfs nergens even zitten, toen was ik hoogzwanger en moest ik ergens in een vensterbank zitten om even wat te eten en te rusten馃槄

3 jaar geleden

Een keer en nooooooit meer. Ik raak echt zwaaar overprikkeld daar, zo ontzettend veel mensen, je kan nergens normaal lopen. Ik ga er echt nooit meer heen haha, wel jammer want aanbod was wel leuk!

3 jaar geleden

Ik ben 1x eerder geweest met een zwangere vriendin. Dit jaar ga ik weer, maar nu zelf zwanger! Extra speciaal馃檹 ik vond het toen wel erg leuk! Leuke lezingen en koopjes, nieuwe snufjes. Vooral de cocktailbar vond ik fantastisch! Al die bolle buikjes stonden lekker te pimpelen馃ぃ ik wist niet wat ik zag! Uiteraard alles alcoholvrij馃榿 Ben heel benieuwd馃檹

3 jaar geleden

Extra tip: dit jaar is 24baby aanwezig met een fijne VIP-Lounge. Hier kun je even bijkomen van de drukte op de beursvloer, bieden we je een drankje aan en maak je kans op leuke prijzen. Meer informatie: https://www.24baby.nl/24baby-lounge-negenmaandenbeurs/