13 Reacties

3 jaar geleden

Nee geen Netflix in het LUMC helaas. Wel wifi dus zelf tablet meenemen 🙂 K lag er vorige week zelf en hoopte ook op Netflix maar helaas. Was ook wel te verwachten.

3 jaar geleden

Nee geen Netflix in het LUMC helaas. Wel wifi dus zelf tablet meenemen 🙂 K ...
Goed om te weten! Stop de chromecast wel gewoon in mn tas, met WiFi kun je die heel makkelijk aansluiten. Mits er een HDMI plekje vrij is aan de achterkant van de tv ☺️

3 jaar geleden

Kabel mee nemen om laptop aan te sluiten op de tv. Bij ons in het ziekenhuis kon dat namelijk wel

3 jaar geleden

Reactie op Sanne140793

Kabel mee nemen om laptop aan te sluiten op de tv. Bij ons in het ziekenhui ...
Ohja top als dat kan, dan kan de chromecast ook! Nog makkelijker

3 jaar geleden

Reactie op EsAaEn

Ik lag wel in een ander ziekenhuis maar het proberen altijd waard

3 jaar geleden

Het mooist zou zijn dat jullie je kunnen gaan focussen op lichaam en geest om je goed voor te bereiden op wat komen gaat . Veel succes

3 jaar geleden

Reactie op EsAaEn

Ligt ook aan de wifi vgm. Niet overal kan je met de chromecast verbinding maken. In hotels lukt het meestal niet. Dus weet niet of je in het ziekenhuis wel kan. Anders wat op netflix downloaden?

3 jaar geleden

Reactie op tineke100

Het mooist zou zijn dat jullie je kunnen gaan focussen op lichaam en geest ...
Dat mag jij vinden, maar dit valt voor mij wel onder het kopje ‘ongevraagd advies’ hoor. Als wij willen Netflixen doen we dat lekker.

3 jaar geleden

Onze verloskundige zegt: zolang je jezelf nog met dingen af kan lijden lekker doen. Een bevalling kan al lang genoeg duren. Op een gegeven moment geef je je vanzelf over! Voor ieder zo zn ding toch 😁

3 jaar geleden

Reactie op EsAaEn

Goed om te weten! Stop de chromecast wel gewoon in mn tas, met WiFi kun je ...
De tv hangt aan het plafond, ben bang dat het lastig is om erbij te komen.

3 jaar geleden

Ik had gewoon mn laptop meegenomen! We keken via de wifi van het ziekenhuis serie op de laptop. Was top!! Je komt vanzelf op een pint dat je de serie niet meer kunt volgen en dan weet je dat het menens wordt, haha! Succes!

3 jaar geleden

Ik kon via mijn ziekenhuis tv gewoon YouTube kijken en alle zenders. Netflix zou je via een iPad ofzo kunnen kijken. Maar internet is niet zo top.