8 Reacties
één maand geleden
Ach arm mannetje! Fijn dat hij nu koortsvrij is.
Als tips om meer vocht te geven zou ik denken aan yoghurt met gepureerd fruit en water. Soort smoothie maken en dan te drinken geven. Voor de rest water door zijn eten. Beetje water erbij en dan het eten door elkaar mengen.
één maand geleden
Je zou kunnen proberen om bijv. 100ml water met 50ml melk te kunnen mixen. Of een flesje van 150ml met 2 schepjes KV. Even afwegen wat zou werken. Helaas (uit ervaring) begrijp ik je frustratie, angst etc.. het komt wel goed. Anders met een lepeltje kleine beetjes aan blijven bieden. Eventueel een waterijsje laten smelten en die met een lepeltje voeren. Beterschap en succes 🫂❤️
één maand geleden
En als je iets anders probeerd zoals ranja, jus, multivitamine? Ik zou zelf alles geven zolang ze maar zou drinken
één maand geleden
Misschien pakjes drinken/water. Zo gauw ons dochter uit een pakje (of blikje) mag drinken met één rietje drinkt ze sowieso veel
één maand geleden
Reactie op Annaa90
Je zou kunnen proberen om bijv. 100ml water met 50ml melk te kunnen mixen. ...
Gelukkig is hij niet uitgedroogd maar wil dit natuurlijk sowieso voorkomen, meng water en melk sowieso al eens dus misschien proberen nadat hij geslapen heeft, meeste last heeft hij als hij ligt dus kan misschien wel net na het slapen met melk