Dag dames,
Wij zijn afgelopen week een midweekje op vakantie geweest, het slapen ging daar 鈥榮 nachts al wat moeizaam, overdag redelijk. Nu zijn we gister eind vd middag thuis gekomen. Gisteravond viel onze dochter gelijk in slaap, maar is tot vanmorgen 6uur elk uur/1,5 huilend wakker geworden馃く ochtendslaapje en net tijdens middagslaapje ook drama om in slaap te komen. Normaal gingen de ochtend en middagslaapje altijd goed, valt vrij snel in slaap.
Onze dochter is 9maanden en heeft ook last van verlatingsangst. Is dit nog de regressie? Dacht dat we erdoor waren, misschien weer aangewakkerd door de vakantie? Help!!
Van wat ik lees en om me heen hoor, zit het absolute dieptepunt qua slaap rond de 9 maanden. Dus als je hier doorheen bent, zou je het ergste gehad moeten hebben 馃檹
Heel veel sterkte!
Van wat ik lees en om me heen hoor, zit het absolute dieptepunt qua slaap r ...
Ben ook even op onderzoek uit gegaan op internet, het lijkt ook ontzettend veel op sprong 7. Wel te vroeg volgens de app, maar ze loopt op alles wel een beetje voor.
Fijn dat je wel herkenning vind op het internet, weet je iig dat het niet aan jezelf ligt