28 Reacties

één jaar geleden

Whahahah🤣

één jaar geleden

“Draakje gebruikt mijn blaas als boksbal, ik ga op de wc wonen”

één jaar geleden

Dit was gister. En had zo'n trek in mn broodje mozzarella, tomaat & pesto 😭

één jaar geleden

Niet echt jets met romantiek te maken: Hij: ‘Wat wil je voor lekkers hebben, ik ben nu bij de jumbo’ Ik: ‘Ja ik wil een beetje chocola, een beetje chips en een beetje cake, ik weet het niet!!!’

één jaar geleden

Verder totaaaaal geen zwangerschapsdementie 🫠 Wist niet meer welke ik nog wél lustte 🤓

één jaar geleden

Hier was ik 22 weken🤣

één jaar geleden

Ter verduidelijking: Onze voertaal is Engels en soms Arabisch. "Shway" betekent 'een beetje'. Dit was na een paar lastige dagen met veel krampen 🙈🙈

één jaar geleden

Hij is graag aanwezig 🫢

één jaar geleden

Dit was gister. En had zo'n trek in mn broodje mozzarella, tomaat & pes ...
Ieeeeuw

één jaar geleden

Reactie op Heleen87

Ter verduidelijking: Onze voertaal is Engels en soms Arabisch. "Shway" bete ...
Hahaha jouw partner reageert ook mooi 😆😆

één jaar geleden

Die van mij krijgt tussen 02:00 en 04:00 uur altijd berichten van me met wat ook nog leuk is om te doen met de babykamer… 😅 als ik niet kan slapen speur ik internet af en app de leuke dingen naar hem toe zodat ik ze niet vergeet 🤣 aangezien we pas begin mei met de kamer beginnen kan ik op deze manier toch een beetje m’n nesteldrang in bedwang houden 🤣 jammer voor hem dat zijn takenlijst nu wel steeds langer wordt. 😅

één jaar geleden

Haha wat een leuk topic!! Ik: “Ik ben nu trouwens weer 27 weken zwanger ipv 40, eindelijk verlost 💩😂” Hij: ‘YESSS!!! Mooi hahaha’

één jaar geleden

Reactie op ratched

Die van mij krijgt tussen 02:00 en 04:00 uur altijd berichten van me met wa ...
Briljant 🤣. Wel vervelend dat je dan wakker bent trouwens.

één jaar geleden

💩

één jaar geleden

Reactie op Vosselies

Briljant 🤣. Wel vervelend dat je dan wakker bent trouwens.
Hij kan er gelukkig zelf om lachen 😁 en ik slaap daarna vanzelf weer een keer hoor. Gelukkig een flexibele manager dus kan beginnen met werk wanneer ik het wil 🤗

één jaar geleden

Hij is echt irritant soms

één jaar geleden

:)

één jaar geleden

Hij reageert ook gewoon de helft van de tijd niet meer. Maar heeft wel tosti gemaakt toen ik wakker werd 😂

één jaar geleden

Zwangerschap zwemmen be like 😂

één jaar geleden

Reactie op SRNA95

Zwangerschap zwemmen be like 😂
Haha leeeuk