2 Reacties

8 maanden geleden

Hier precies hetzelfde.. het kost hem veel moeite om weer zelf in slaap te vallen. Overdag zijn het hierdoor vaak maar 2 slaapjes van 30 min, als hij na 30 min wakker wordt komt hij niet meer in slaap. 3e slaapje als die al lukt, deze lukt namelijk vaker niet dan wel, is dan ook maar 15 min. Dus al met al lijkt mij dat onze kleine man veel te weinig slaapt? Ook hier slaapcoach geprobeerd en de stoel slaapmethode toegepast, aai over de bol en tutje in ook geprobeerd met telkens een wachttijd van 4 a 5 minuten. Dit doen we al sinds december en tot nu toe nog steeds geen succes. 😅 Soms is het ieder uur wakker in de nacht, soms 2 uur aan een stuk wakker. Bij ons in bed leggen helpt ook niet want dan gaat hij gezellig kletsen, of met zijn handjes telkens in mijn gezicht lopen knijpen. 🙃 Onze eerste zoon ging vanaf zijn tweede jaar in een keer een stuk beter slapen. Ik hoop toch stiekem dat het met de tweede nu van 9 maanden iets sneller gebeurd. 😜

8 maanden geleden

Het klinkt alsof hij mogelijk wat oververmoeid is. Miss kijken naar de hoeveelheid slaap overdag en tijdelijk de bedtijd vervroegen?