28 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Mollie2021

Hi, ik werk als kinderdiëtist, hier mijn advies: Advies in NL is idd tot 1 ...
Dankjewel!😄

4 maanden geleden

Reactie op Miss Stitch

Hier ook nog ochtend en avond 180+6. Wij zijn net een week of 2 van de midd ...
Dankjewel!😊

4 maanden geleden

Tot mijn zoon 1 werd kreeg hij nog 2x 210 en 1x 150😅 dronk hij niet meer volledig op, alleen in de ochtend wel. Toen hij 1 jaar was hebben we de fles van 150 weggehaald. En in 1 week overgestapt op 2x gewone melk ‘s ochtends en ‘s avonds. We zijn nu 2 weken bezig en de avond fles gaat al niet meer op en nu laat hij sochtends ook minimaal 50 ml staan.. hij eet trouwens ook een heeel stuk meer. Als ik ook maar iets eet of uit de keuken pak dan komt hij al bietsen🤣

4 maanden geleden

Hier krijgt onze kleine 's morgens bij opstaan de fles, 's middags rond 14:00 uur a half 3 en om 19:00 uur voor het slapen gaan. Soms komt hij in de nacht ook nog een keer.

4 maanden geleden

Reactie op HetSteenbokje

Hier krijgt onze kleine 's morgens bij opstaan de fles, 's middags rond 14: ...
Allemaal 180 ml, hij is nu 13 maanden oud.

4 maanden geleden

Reactie op zomerbaby1

Dankjewel!😄
Bedankt voor de tip! Kun je ook de fles verdunnen? Bijv 150 ml water en 2 of 3 schepjes kv ipv 5? We merken dat ons kindje op deze manier heel gemakkelijk voldoende vocht binnen krijgt. Of is dat gek? De verdunde melk met 2 of 3 schepjes drinkt hij net zo lekker weg als 150 + 5

4 maanden geleden

Reactie op Ssjsjnsla

Bedankt voor de tip! Kun je ook de fles verdunnen? Bijv 150 ml water en 2 o ...
Dit mag. Toevallig gister nagevraagd bij het CB. Mijn kleintje krijgt ook extra flesjes vocht (140ml + 2 schepjes). Het is puur voor de smaak, niet voor de extra voedingsmiddelen, hij eet nml prima. Dus ja, geen enkel probleem.

4 maanden geleden

Hier zelfs nog 3 flessen van 180.. hij vind gewonen melk niet zo lekker. En hij wil echt nog graag de fles. Dus ik vind het wel prima zo