10 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Zoontje is 13 maand maar drinkt wel nog meer (zeker 3 keer overdag en 2 keer ‘s nachts). La leche league zegt dat het niet abnormaal is en dat gemiddeld de menstruatie terug komt rond de 15 maand. De wens voor een tweede is groot, maar ik wil mijn zoontje ook alles geven dat ik kan dus enkel voor mijn kinderwens stoppen zie ik niet zitten

4 maanden geleden

Hey ik had dit ook alleen gaf ik maar 3 maanden borstvoeding. Mijn dochter is 12 maanden en ik ben maar 2 keer ongesteld geweest. Sws met borstvoeding kan het langer uit blijven maar ik was naar de dokter geweest en kreeg een echo en daarop zagen ze dat ik pcos heb!! Niet om je bang te maken maar je kan er zeker even naar laten kijken dat kan geen kwaad!! want mijn huisarts zei tegen bij dat na een jaar het echt wel weer regelmatig moet zijn!! Maar ik weet niet hoe dat met borstvoeding zit.... suc6😘

4 maanden geleden

Reactie op BoVDG

Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Zoontje is 13 maand maar drinkt wel n ...
Dat is bij mij ook de tweestrijd inderdaad. Dus dat begrijp ik heel goed!

4 maanden geleden

Reactie op Roosvd35

Hey ik had dit ook alleen gaf ik maar 3 maanden borstvoeding. Mijn dochter ...
Vervelend dat je te horen hebt gekregen dat je pcos hebt… Ik heb zelf endometriose dus ik ben ook wel bekend met een lange cyclus. Normaal zat ik dan ook absoluut niet op een menstruatie te wachten, maar voelt nu toch wat gek haha. Maar bedankt voor het meedenken !😘

4 maanden geleden

Ik ben na 7 maanden 1x heel licht ongesteld geworden en deze week (inmiddels ruim 12 maanden) flink ongesteld. In de 5 maanden ertussen niks. Dochtertje drinkt overdag 3x en snachts gemiddeld 3-5x. Voor mij juist het tegenovergestelde. Wij willen graag een tweede maar willen daar nog een jaartje mee wachten. Ik heb alleen endometriose en voel me het afgelopen jaar (door de borstvoeding) beter dan ik me de afgelopen 10 jaar gevoeld heb. Hoop dat mijn menstruatie nu weer even uit blijft....dat hou ik ook maar in mn achterhoofd tijdens de nachtvoedingen. Je zou via de huisarts een gynaecologische echo aan kunnen vragen. Dan kunnen ze zien waar je zit in je cyclus, of dat alles nog stil staat, of er iets aan de hand is (al is dit heel normaal hoor).

23 dagen geleden

Ha mama’s! Mag ik vragen hoe het jullie nu gaat? Ons zoontje is nu 1 jaar en 5 maanden en ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Hij drinkt nog steeds overdag en ‘s nachts bij mij. Voor iemand herkenbaar?

23 dagen geleden

Reactie op Jamie2123

Ha mama’s! Mag ik vragen hoe het jullie nu gaat? Ons zoontje is nu 1 jaar e ...
Ja hier ook zo! Ons zoontje is 17 maand en nog steeds geen menstruatie hier. Hij drinkt overdag nog 2-4 keer en ‘s nachts nog minimum 2 keer. Ik ben naar de gynaecoloog geweest en die zei dat mijn lichaam echt nog in winterslaap is.

23 dagen geleden

Reactie op BoVDG

Ja hier ook zo! Ons zoontje is 17 maand en nog steeds geen menstruatie hier ...
Hahaha oh wat een goede omschrijving. Zo voelt het ook echt ja. Alsof dat hele systeem in winterslaap is. Nou ja, het is een mooi mechanisme van de natuur denk ik dan maar. :) Fijn te horen dat ik niet de enige ben.

23 dagen geleden

Nu net met 15 maanden voor het eerst licht ongesteld geworden. Bij de eerste na 9 maanden gelijk regelmatig. Beide terwijl ik nog borstvoeding gaf/geef

22 dagen geleden

Reactie op CCCCCCCCC

Nu net met 15 maanden voor het eerst licht ongesteld geworden. Bij de eerst ...
Oh wat grappig. Bij mij hetzelfde verhaal. De eerste keer ook bij 9 maanden. Toen overigens ook wel een lange tijd heel onregelmatig. En nu dus niets dat ook maar lijkt op een menstruatiecyclus. 🤷🏽‍♀️