13 Reacties

8 maanden geleden

Je bent niet de enige ik heb het ook maar niet alleen bij inspanning maar ook gewoon zo. Mijn dochter is bijna 10 maanden. Binnenkort naar de huisarts maar 🥲

8 maanden geleden

Een collega had hier ook last van en die had een verzakking van de blaas/baarmoeder, durf even niet precies te zeggen wat. Dus zeker verder mee gaan, zei is hier achter gekomen na een verwijzing van de huisarts naar de gynaecoloog. Succes 😘

8 maanden geleden

Ik kan je echt aanraden om naar een bekkenbodemfysio te gaan! Die kan hier zoo goed bij helpen!!

8 maanden geleden

Je bent zeker niet de enige. Maanden bekkentherapie gehad. Was bijna helemaal weg en toen ziek geweest met hoop hoesten en sindsdien weer terug als na de bevalling. Dramatisch dit zeg...

8 maanden geleden

Meiden ik ben er bij vergeten te vermeldem dat ik paar maansen bij de belkenfysio heb gelopen. En er is geen sprake van verzakking. Heb er t meest last van als ik zit, dan heb ik minder goed controle, raar. Bv als ik auto rijd en koet niezen dan is t een grote kledderboel pfff en als ik zit te eten en ik noet ineens hoesten idem... ik word er zo onzeker van, ook omdat ik nog steeds die inlegjes draag en er bijna niet zonder mee durf rond te lopen....

8 maanden geleden

Je bent niet de enige, ik heb het ook nog steeds maar alleen als ik ga springen of hardlopen. Bij mijn 1ste had ik er totaal geen last van maar bij mijn 2e wel🤷🏽‍♀️

8 maanden geleden

Reactie op Niempje38

Meiden ik ben er bij vergeten te vermeldem dat ik paar maansen bij de belke ...
Miss een seconde opinion bij een ander proberen?

8 maanden geleden

Reactie op angel90

Je bent niet de enige ik heb het ook maar niet alleen bij inspanning maar o ...
Ik ook. En draag niet alleen inlegkruisjes maar gewoon enorme verbanden en zelfs dan lek ik door. De bekkenbodem fysio helpt niks. De uroloog en gynaecoloog kunnen niks betekenen omdat het een gecombineerde probleem is (stress Inc. En urine inc) heb medicatie maar doet ook niks. Ik kan zelfs niet ver lopen. Kan niks meer me de kindjes doen zonder natte broek en ze helpen me niet verder. Intussen ben ik zo onzeker dat ik nergens meer heen ga (geen uitstapjes, festival of verjaardag meer.) En ik weet niet meer hoe lang ik dit nog volhoud. De kindjes verdienen een moeder die gewoon met ze meekan ergens naar toe

8 maanden geleden

Reactie op AngelaRaymonMaikel

Ik ook. En draag niet alleen inlegkruisjes maar gewoon enorme verbanden en ...
🥲🥲Heb je toevallig incontinenteverband van always gebruikt? Ik ben daar heel tevreden over. Vangt genoeg op en geen nare luchtjes. Daardoor kan ik wel veel met me kindjes doen. Hopelijk vindt je toch de juiste hulp/hulpmiddel zodat het wat dragelijker wordt ❤️

8 maanden geleden

Reactie op AngelaRaymonMaikel

Ik ook. En draag niet alleen inlegkruisjes maar gewoon enorme verbanden en ...
Mag ik vragen welke medicatie en waarvoor?

8 maanden geleden

Reactie op angel90

🥲🥲Heb je toevallig incontinenteverband van always gebruikt? Ik ben daar h ...
Ja heb ik. Veel fijner als de tena. En u ook sterkte

8 maanden geleden

Reactie op Niempje38

Mag ik vragen welke medicatie en waarvoor?
Ja, ik heb een 3 maanden antibiotica kuur vanwege de nieren voor ontstekingen en solifenacinesuccinaat 10 mg

8 maanden geleden

Naar een goede geregistreerde bekkenfysio gaan! En wellicht zit er een pre- en postnatale trainer in de buurt die je verder kan helpen met je klachten bij het alledaagse. Het is zeker niet iets om je bij neer te leggen, maar de juiste hulp kan je helpen! 💪