19 Reacties

2 jaar geleden

Proberen zn fles te rekken tot 23.00-23.30? En in de ochtend helaas zoethouden met een speen oid

2 jaar geleden

Wij hebben dit ook gehad met onze zoon. Hebben de fles om 12 uur gegeven. En in de ochtend deed hij het verbazingwekkend goed. Weet niet hoe oud jouw zoontje is maar ze mogen wel wat water, thee of limonade.

2 jaar geleden

Proberen zn fles te rekken tot 23.00-23.30? En in de ochtend helaas zoethou ...
Ja indd meestal als ik hem de laatste fles geef is hij nog in diepe slaap. Alleen ze hadden erover dat ik hem nog wel water of ranja mocht geven maar dat mag een baby van 3 maand geen eens🙈

2 jaar geleden

Reactie op MarijeMS

Wij hebben dit ook gehad met onze zoon. Hebben de fles om 12 uur gegeven. E ...
Mijn zoontje is 3 maand 15 weken

2 jaar geleden

Inderdaad de fles rekken zo laat mogelijk. In het ziekenhuis hebben ze glucose water mocht een baby honger hebben. Wij hebben de baby slapend in de maxi cosi gelegd en daar heeft hij bijna constant in geslapen. Succes met de operatie. Nooit leuk.

2 jaar geleden

Reactie op GHMN

Inderdaad de fles rekken zo laat mogelijk. In het ziekenhuis hebben ze gluc ...
Thanks het scheelt in de auto word hij rustig en valt hij zo in slaap en ga naast hem zitten voor het geval hij wel onrustig word en speentje geven

2 jaar geleden

Mijn dochter mocht voor haar operatie wel nog een beetje water met suiker. Ze was toen 5 weken oud. Dit was toen geloof ik 5ml per kilo lichaamsgewicht per uur, echt niet veel hoor. Meer als zoethoudertje, letterlijk 😅 Het is juist wel goed dat ze wat vocht binnen krijgen, je wil ook niet dat ze uitdrogen. Ik geef borstvoeding en heb toen gewoon de wekker gezet zodat ze vlak voordat ze nuchter moest zijn, nog kon drinken.

2 jaar geleden

Reactie op Smee

Mijn dochter mocht voor haar operatie wel nog een beetje water met suiker. ...
Ja indd ze zeiden dat hij klein beetje ranja mocht. Gelukkig moet hij al vroeg in het ziekenhuis zijn en snachts na de laatste voeding slaapt hij gelukkig 5 uurtjes achter elkaar dus het is ff 2 uurtjes hem afleiden met speentje

2 jaar geleden

Ja onze ervaring was dat het ook allemaal wel meeviel wat betreft het nuchter zijn. Om 04:30 had ze de laatste voeding voor de operatie en rond 12:00 mocht ze weer aan de borst en tussen die tijd heeft ze eigenlijk toch alleen maar geslapen en als ze wel wakker was, was ze te beduusd van alles om haar heen. Ook het suikerwater wilde ze niet. Sterkte ermee, hopelijk verloopt de operatie goed!

2 jaar geleden

Hey! Hie is het uiteindelijk gegaan? Ons zoontje van 4 maanden wordt morgen geopereerd. De tijd krijgen we vanmiddag te horen. Ik hoop vroeg zodat we hem snachts nog een keer wakker kunnen maken voor een voeding. Overdag wordt uitdagender want dat laat hij nooit langer dan 3.5/4 uur ertussen zitten

2 jaar geleden

Reactie op Feey

Hey! Hie is het uiteindelijk gegaan? Ons zoontje van 4 maanden wordt morgen ...
Hey ging super goed..ik heb hem sochtends om 6.15 uit bed gehaald en half slapend aangekleed en in de auto gezet het laatste half uur in het ziekenhuis was hij een beetje huilerig..we moesten er om 7.15 zijn en om 7.45 werden we al naar ok gebracht gelukkig niet zolang hoeven wachten hij was ondertussen toen we daarheen liepen in slaapgevallen in mijn armen en werd even wakker toen ze kapje op deden voor narcose

2 jaar geleden

Hey ging super goed..ik heb hem sochtends om 6.15 uit bed gehaald en half s ...
Wat fijn om te horen! Hopelijk is alles ook goed gegaan? Wij mogen er morgen om 07.00 zijn en hij wordt ook rond 7.45/8 naar OK gebracht dus dat is wel fijn. Ik zet vannacht om 01.30 de wekker zodat hij nog een beetje kan drinken ( als die wil, want hij drinkt al lang niet meer snachts haha) . Ik maak hem morgen rond 06.00 wekker en dan doe ik hem alleen een vestje aan en houdt ik zijn pyjama lekker aan in de auto! Hopelijk gaat alles goed. Ging het ook na de narcose goed met drinken, of nog last van gehad die dag?

2 jaar geleden

Reactie op Feey

Wat fijn om te horen! Hopelijk is alles ook goed gegaan? Wij mogen er morg ...
Ja toen hij wakker werd uit narcose gelijk lachen en fles leeg gedronken. Voordat hij naar huis mocht moest hij eerst geplast hebben deed hij een uur later. zaten om 13.00 alweer in de auto naar huis. En eigelijk de dag beetje geslapen

2 jaar geleden

Ja toen hij wakker werd uit narcose gelijk lachen en fles leeg gedronken. V ...
Hoe is het gegaan?

2 jaar geleden

Hoe is het gegaan?
Wat goed om te horen dat het zo goed ging! Hier ook! Meneer vond alles veel te interessant in het ziekenhuis om ook maar aan eten te denken rond 07.30 hahaha Nadat hij wekker werd gelijk een fles op de verkoeverkamer die er helemaal inging 😃

2 jaar geleden

Reactie op Feey

Wat goed om te horen dat het zo goed ging! Hier ook! Meneer vond alles veel ...
Aahh top..mijn zoontje word binnenkort weer geopereerd paar weken geleden aan liesbreuk en nu andere kant liesbreuk

2 jaar geleden

Aahh top..mijn zoontje word binnenkort weer geopereerd paar weken geleden a ...
Aaah, arme schat! Er moest dus wat tijd tussen zitten? Onze zoon wordt binnen 3 maanden voor het ‘echie’ geopereerd. Gisteren een kijkoperatie gehad van 1.5 uur.

2 jaar geleden

Reactie op Feey

Aaah, arme schat! Er moest dus wat tijd tussen zitten? Onze zoon wordt bin ...
We zagen vorige week dat hij weer een liesbreuk had waarschijnlijk door het hoesten/niezen omdat hij broncholitis had

2 jaar geleden

We zagen vorige week dat hij weer een liesbreuk had waarschijnlijk door het ...
Aai, wat naar zeg:(