23 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb de puckababy 4 seasons bag er gewoon onder. Die is 3.0 tog volgens mij. Mijn dochter heeft het aardig snel warm maar hier niet door. Snachts ligt ze toch stil :) dat lakentje biedt, naar mijn idee, amper warmte.
Voor wat betreft de slaapzakken: weet niet wat je zoekt maar deze van Meyco is 2.5 tog en ook fijn: https://www.bol.com/nl/p/meyco-baby-slaapzak-winter-animal-afritsbare-mouwen-multicolour-70cm-winterslaapzak/9200000097760575?referrer=socialshare_pdp_androidapp
2 jaar geleden
Reactie op KGD24
Dankjewel voor je reactie. Ik was opzoek naar een 2.0 of 2.5 maar dan kom i ...
De slaapzakken van C&A en Terstal zijn 2,5 TOG met afritsbare mouwen en dan zijn ze 2.0 TOG. Verder weet ik het niet Hema is wel 3.0 denk ik
2 jaar geleden
Reactie op limelilly
Ik overweeg om zo鈥檔 lakentje uit te proberen. M鈥檔 dochter ligt zo te maaien ...
Ons dochtertje rolt al wel maar wij gebruiken het lakentje nog wel omdat ze in haar slaap nog nooit naar haar buik is gerold. Als je het echter wil aanschaffen vanwege maaiende armpjes zou ik het niet doen want het is niet zo alsof je kindje "vast" ligt hiermee. Het eerste dat ons dochtertje doet als ik haar eronder leg is haar armpjes eronder weghalen. Heeft ze zelf veel last van dat maaien?
2 jaar geleden
Reactie op limelilly
Ik overweeg om zo鈥檔 lakentje uit te proberen. M鈥檔 dochter ligt zo te maaien ...
Voor alleen het maaien met de armpjes zou ik geen NUNKI lakentje aanschaffen. Het lakentje fixeert de armpjes niet.
Hier geeft het vooral geborgenheid en hij draait niet op zijn buik in zijn bedje. Aangezien hij op z'n buik liggen niet fijn vind.
2 jaar geleden
Wij snappen niet hoe die om het matras moet 馃槀馃槀 heb hem ook al wat weken ligge
2 jaar geleden
Wij snappen niet hoe die om het matras moet 馃槀馃槀 heb hem ook al wat weken l ...
Op hun site staat een handig instructiefilmpje, is niet moeilijk. Klittenband moet aan de onderkant vast zitten en je kan daarmee een beetje bepalen hoe strak je het lakentje hebt :) let alleen op dat je 'm niet te strak doet.
2 jaar geleden
Reactie op Myfirstborn
Ons dochtertje rolt al wel maar wij gebruiken het lakentje nog wel omdat ze ...
Of ze echt last heeft weet ik niet. Maar ze is wel heel onrustig en zwaait hevig en trappelt ook. Heb al geprobeerd om beetje op een lieve manier haar armpjes beetje vast te houden. Maar dat is ook alleen averechts.
Ik kwam beetje op het idee omdat ze meteen slaapt en rustig is als ze in onze armen ligt. Maar ik zal wel verder kijken/ voorlopig accepteren dat we nog even samen slapen 馃槄
2 jaar geleden
Reactie op limelilly
Of ze echt last heeft weet ik niet. Maar ze is wel heel onrustig en zwaait ...
Het zou dan best goed kunnen werken hoor! Maar het kan dus wel zijn dat ze hasr armpjes eronder weg haalt. Als ik mijn dochtertje op haar zij leg en dan onder het lakentje zit ze ook strak ingestopt en dat vindt ze heerlijk 鈽猴笍 volgens mij kan je het lakentje ook eerst uitproberen voordat je het koopt, daar staat wel iets over op hun site.
2 jaar geleden
Ok茅 z鈥檔 eerste dutje onder het Nunki lakentje is nu gaande. Sliep met wat aaien en z鈥檔 speen in 11 minuten, best ok茅.
Vind het ook moeilijk om slaapkleding uit te zoeken nu..
2 jaar geleden
Ok茅 z鈥檔 eerste dutje onder het Nunki lakentje is nu gaande. Sliep met wat a ...
Het lakentje is maar heel dun! Zou me daar niet al teveel zorgen over maken :)
2 jaar geleden
Reactie op Myfirstborn
Het lakentje is maar heel dun! Zou me daar niet al teveel zorgen over maken ...
Normaal toch 3 slaapzak en alleen romper of korte broek en t shirt
Nu 2.4 slaapzak met romper gedaan en het lakentje is 0.5 geloof ik dus het zou vergelijkbaar moeten zijn qua warmte
2 jaar geleden
Reactie op Myfirstborn
Het lakentje is maar heel dun! Zou me daar niet al teveel zorgen over maken ...
Hij ligt echt heerlijk volgens mij 馃ぃ馃ぃ ben ernaast blijven liggen uit nieuwsgierigheid