24 Reacties
2 jaar geleden
Ik gebruik zelf ook Nutrilon Omneo sinds mijn dochter een paar dagen is en ik merkte pas na een week verschil.
Het kan tot 2 weken duren voordat je verschil merkt omdat ze soms moeten wennen, het kan op het begin de krampjes ook wat verergeren maar ik zou het gewoon even 2 weken de tijd geven!
Infacol en sab simplex hebben bij mijn kinderen nooit gewerkt, Nutrilon Omneo wel!
2 jaar geleden
Reactie op mamalief
Ik gebruik zelf ook Nutrilon Omneo sinds mijn dochter een paar dagen is en ...
Hi bedankt voor je berichtje gaat het aan kijken bedankt ☺️
2 jaar geleden
Kruidvat extra care en darmkrampdruppels van Kruidvat hier. Haalt de scherpe randjes eraf.
Infacol en sab e.d. is allemaal hetzelfde werkzame stofje.
2 jaar geleden
Wij gebruiken ook omneo voor ons ventje, hij is nu 2,5 week oud. Daarnaast doen we 10cc extra water in zijn fles bij elke voeding op aanraden van consultatiebureau.
Ook doe ik wel eens als ik idee heb dat hij alsnog wat verstopt zit aan masseren, werkt ook heel goed hier, vaak komen zijn darmen binnen een uur op gang😊 hier een filmpje als instructie.
https://youtu.be/Fcn6gVX5y4I
2 jaar geleden
Hi meiden merken jullie ook dat jullie kleintjes dus wat minder eten qua deze voeding bij de normale nutrilon dronk hij 110 en nu opeens 70 cc. Komt dat misschien omdat de voeding dikker is.
2 jaar geleden
Hi meiden merken jullie ook dat jullie kleintjes dus wat minder eten qua de ...
De voeding is inderdaad wat dikker. Kan zijn dat het meer moeite kost om door de speen heen te krijgen, dat er daarom minder gedronken word. Ik gebruik Avent flessen en voordat ik omneo had gebruikte ik speen 1 en nu overgegaan op speen 2. Had het idee dat hij met speen 1 er weinig uit kreeg.
2 jaar geleden
Reactie op Roosframboos
De voeding is inderdaad wat dikker. Kan zijn dat het meer moeite kost om do ...
Hi dankjewel voor je berichtje heb dr brows flessen gaat dat even proberen naar nr 2 idd
2 jaar geleden
Hebben jullie ook het idee dat omneo sneller verteerd en voor meer trek zorgt? Voorheen kon hij overdag makkelijk 3 uur tussen de fles en s nachts 2x 4 uur, nu komt hij standaard eerder
2 jaar geleden
Reactie op Roosframboos
Hebben jullie ook het idee dat omneo sneller verteerd en voor meer trek zor ...
Hi ik ben der dus mee gestopt mijn kleintje. Ging niet meer poepen en bleef alleen maar meer huilen. Ik ben weer terug gegaan op de normale en slaapt als een roos nu en huilen bijna helemaal niet meer
2 jaar geleden
Reactie op Roosframboos
Hebben jullie ook het idee dat omneo sneller verteerd en voor meer trek zor ...
Nee hier geen last van eigenlijk.
2 jaar geleden
Hi ik ben der dus mee gestopt mijn kleintje. Ging niet meer poepen en bleef ...
Hier doen we inmiddels 1 schep omneo en 3 scheppen Nutrilon 1. De 10cc extra water ook gestopt, hikt nu minder, minder reflux klachten en vannacht voor het eerst weer 2x 4 uur tussen de flessen kunnen houden.
2 jaar geleden
Reactie op HMNM
Hier sinds gisteren omneo vanwege de krampen, we merken nog niet veel resul ...
Nieuwe voeding moet altijd minimaal 2 weken de tijd krijgen.
2 jaar geleden
Nieuwe voeding moet altijd minimaal 2 weken de tijd krijgen.
Mijn verloskundige heeft aangegeven dat ik terug moest op de oude voeding omdat de kleine der heel erg op reageerde 😉. Weet namelijk wel wat ik doe ik overleg altijd eerst.
2 jaar geleden
Mijn verloskundige heeft aangegeven dat ik terug moest op de oude voeding o ...
Jeetje wat een felle reactie. Ze vroeg toch of ze het de tijd moest geven? Het was alles behalve kritiek op hoe je het doet hoor! 🥺
2 jaar geleden
Reactie op Roosframboos
Hier doen we inmiddels 1 schep omneo en 3 scheppen Nutrilon 1. De 10cc extr ...
Hi helpt dat een beetje tegen de darmkrampen
2 jaar geleden
Hi helpt dat een beetje tegen de darmkrampen
Helaas hier alsnog flinke darmkrampen. Gelukkig geen harde ontlasting meer. Hoe gaat het bij jullie?