21 Reacties
6 maanden geleden
Ik geef ook nog steeds borstvoeding en ben nu 45 dagen geleden 1x ongesteld geweest. Was precies toen ze 4 dagen geen nachtvoeding meer had. Inmiddels wil ze weer nachtvoedingen en ben ik niet meer ongesteld geweest. Kan natuurlijk wel weer gebeuren maar heb het idee dat het bij mij samenhangt met de nachtvoedingen. Ik geef nog 3 a 4x per 24 uur voeding.
6 maanden geleden
Ik wel al (heel snel zelfs) ondanks dat ik dat nog 1x dagelijkse borstvoeding geef. Ik zag deze vraag al vaker passeren op het borstvoedingsforum (op fb) en ik geloof dat er daar toch ook best wat vrouwen zeiden dat ze lang niet ongesteld werden door de borstvoeding... Je kan altijd daar eens gaan kijken! Met flesvoeding krijg je meestal toch een heel ander beeld
6 maanden geleden
Ben zelf begin dit jaar 1x "ongesteld" geweest. Absoluut niet wat ik gewend ben, veel korter, heel weinig bloedverlies en amper pijnklachten (heb endometriose en viel voorheen flauw van de pijn). Daarna nket meer ongesteld geweest. Geef ook borstvoeding en dochter drinkt nog zo'n 6x verspreid over 24 uur dus denk dat dat ook wel scheelt
6 maanden geleden
Hier geef ik ook nog nog steeds bv (5-10x/d, afhankelijk van zijn intake) en was al ongesteld na 6 weken. Had net het tegenovergestelde maakte me heel erg zorgen, want elke keer merk ik wel een enorme productiedip rond de menstruatie, dat zich gelukkig na 1 dag wel gaat gaan herstellen, maar alsnog zielig, dan denk ik wat heeft hij toch? Is hij ziek aan het worden? En de volgende dag dus ongesteld en dan is het weer voorbij en drinkt hij als voorheen..
6 maanden geleden
Reactie op mommy_2019
Ik geef ook nog steeds borstvoeding en ben nu 45 dagen geleden 1x ongesteld ...
Dit herken ik helemaal! Toevallig nu 3 nachten niet gevoed en poef, ongesteld (flink ook!!) als ze vannacht huilt gauw weer aanleggen 😝🙈 overdag nog 2-3 keer voeding. Maar onze dochter eet en drinkt mega goed. Drinkt naast de borstvoeding zo’n 300-500 cc water/appelsap etc. Wbt libido: moet er soms hard m’n best voor doen.. nog maar weinig behoefte.. maar wij zitten ook nog volop in de gebroken nachten, al 10 maand max 3-4 uur slaap, dus beetje combi van beide denk ik.. slechte slaper hier.. en wij dus ook 😅
6 maanden geleden
Reactie op Inge-31
Dit herken ik helemaal! Toevallig nu 3 nachten niet gevoed en poef, ongeste ...
Hier weer hetzelfde. Ze heeft weer 3 nachten doorgeslapen en gister weer ongesteld geworden. Flink ook idd en mijn energie is totaal weg. Al 2 dagen overdag gewoon 2 uur geslapen om voldoende energie te hebben om de dag door te komen. Hoop niet dat dit elke keer zo is. Afgelopen nacht kwam dochter wel 3x voor voeding. Mede ook doordat mijn productie erg weinig is nu. Ze eet en drinkt overdag erg goed maar heeft toch nog behoefte aan Melk en nu haalt ze dat 's nachts in. Weet dat het over een paar dagen weer naar 1x per nacht is, dus het is te overzien.
Libido, wat is dat 😵💫.... ver te zoeken iig hier.
6 maanden geleden
Ik ben ook nog niet ongesteld geworden. Ik geef 2x per dag borstvoeding.
In 2021 ben ik een maand nadat ik was gestopt met borstvoeding weer ongesteld geworden. Dat was toen 1 jaar naar de bevalling.
Ik verwacht dat het nu ook pas weer opstart als ik helemaal gestopt ben.