Hi!
Ons ukje heeft soms een soort allergische reactie op haar wangen. Haar huid wordt dan wat rood en soms met kleine bultjes. Na een half uurtje trekt dat weer weg. Ze lijkt er geen last van te hebben.
Nu had ze dat vanochtend weer, maar heeft ze niks gegeten wat ze niet vaker eet. Alleen was de mango nog niet helemaal goed rijp.
Hebben jullie er ervaring mee dat je met onrijp fruit een reactie kan krijgen (en dus niet met goed rijp fruit) ?
Ik zal dit even van de week even vragen bij CB als we daar zijn. Maar benieuwd of anderen die herkennen?
Heb je toevallig haar wangetjes en mondje afgenomen (na het eten) met een (billen)doekje of iets? Mijn zoontje krijgt nml zo'n reactie na het afvegen van zijn mondje, dat trekt dan ook binnen een half uur weer weg..
Mijn dochters hebben een hele gevoelige huid en krijgen regelmatig rode vlekken tijdens het eten. Daarna trekt het weer weg. Het kan geen kwaad, alleen goed blijven insmeren zodat ze geen schrale plekken in hun gezicht krijgen
Mijn dochters hebben een hele gevoelige huid en krijgen regelmatig rode vle ...
Heb je al kunnen ontdekken waar ze het van krijgen?
Ik maak me er inderdaad geen zorgen om omdat het zo snel weg trekt ook. Maar er ging ineens een lampje branden bij onrijp fruit.
Heb je toevallig haar wangetjes en mondje afgenomen (na het eten) met een ( ...
Meestal met een nat stukje keukenpapier… nu ook maar dat was niet afwijkend. Toen we het met billendoekjes deden zag ik dat wel ook! Zelfde reactie inderdaad 😉
Heb je al kunnen ontdekken waar ze het van krijgen?
Ik maak me er inderda ...
Eigenlijk van bijna alles haha. Het eten komt dan op de huid wat irritatie geeft, maar is ook zo weer weg als je het weg veegt met water inderdaad. De oudste is er inmiddels bijna overheen gegroeid en ze is bijna 4 haha