23 Reacties
5 maanden geleden
Haha gwn brood of een cracker😅
Vraag me altijd af waar mensen de tijd vandaan halen om uitgebreidt ontbijt te maken. Hier is het altijd een gekkenhuis in de ochtend met iedereen weer schoon en fris in de kleren te krijgen🤣
Maar goed, wat het hier altijd goed doet naast de boterham is een stuk komkommer, druiven, aardbei ect.
5 maanden geleden
Ik maak een soort mugcake voor mijn dochter waar ze dol op is!(en ikzelf ook trouwens).
Goed rijpe banaan prakken
Rauw ei erdoor klutsen
Kaneel erbij
Havermoutvlokken
En een lepel pindakaas erdoor
2,5 minuut in de magnetron en dan is het klaar. Groot succes hier!
5 maanden geleden
Reactie op Evexxxx
Hoe lang en op hoeveel watt doe jij het in de magnetron? Thx
1000 watt en dan 2 minuten en 25 seconden
5 maanden geleden
Hoe maken jullie pannenkoeken dan? En met banaan en kaneel? Ik dacht das ongezond
5 maanden geleden
Reactie op AngelaRaymonMaikel
Hoe maken jullie pannenkoeken dan? En met banaan en kaneel? Ik dacht das on ...
Als je ze extra voedzaam wil maken: met pompoen, wortel (gekookt of geraspt), spinazie of rode bietjes er door
Ik maak altijd een hele bubs en vries wat in.
Ik doe vaak ook nog wat meel toevoegen (bv boekwijt of amandel) en bakpoeder, daar worden ze lekker fluffy van.
5 maanden geleden
Ik maak de avond van te voren vaak ontbijtjes klaar.
Havermout met banaan, pindakaas, ciazaad, klontje boter (voedzaam!)
Maar ook ontbijtjes met pompoen, rode biet, avocado. Oh je kan alle kanten op. Ik heb veel recepten van Kidsvoeding.
Insta inspiratie:
@kidsvoeding
@kleinebuikjesvullen
@topfitsuikervrijkids
En zo zijn er nog een paar accounts waar ik nu even niet op kom
5 maanden geleden
Reactie op Felimba
Hier is het ook gewoon een bakje met pap in de ochtend hoor, vind dat al ee ...
Hier is het ook een drukte met alle kindjes, maar ik maak er wel prioriteit van. Dus of eerder op, of de avond ervoor. Ipv bankhangen of op mn telefoon scrollen. Ik wil gewoon graag mijn kinderen voeden ipv vullen en dat betekent o.a. voldoende eiwitten en vetten voor die groeiende lijfjes 💪🏼
5 maanden geleden
Heeft jullie kindje hier het geduld voor? Onze dochter moet echt ZO SNEL mogelijk d'r ontbijt vindt ze en huilt tranen met tuiten tot ze dit krijgt.. 😅 fles ging altijd snel maar nu duurt het wat langer dus meer drama.. 's avonds meer geven lukt niet, ze zit echt vol voor ze gaat slapen.