23 Reacties

5 maanden geleden

Volg

5 maanden geleden

Haha gwn brood of een cracker😅 Vraag me altijd af waar mensen de tijd vandaan halen om uitgebreidt ontbijt te maken. Hier is het altijd een gekkenhuis in de ochtend met iedereen weer schoon en fris in de kleren te krijgen🤣 Maar goed, wat het hier altijd goed doet naast de boterham is een stuk komkommer, druiven, aardbei ect.

5 maanden geleden

Ik maak een soort mugcake voor mijn dochter waar ze dol op is!(en ikzelf ook trouwens). Goed rijpe banaan prakken Rauw ei erdoor klutsen Kaneel erbij Havermoutvlokken En een lepel pindakaas erdoor 2,5 minuut in de magnetron en dan is het klaar. Groot succes hier!

5 maanden geleden

Reactie op Liesxx

Haha gwn brood of een cracker😅 Vraag me altijd af waar mensen de tijd van ...
Hier is het ook gewoon een bakje met pap in de ochtend hoor, vind dat al een klus om te maken in alle drukte hahah🤣

5 maanden geleden

Banaan/aardbei pannenkoeken… mega simpel, rauw eitje er doorheen en de koekenpan in… ideaaaaaal en een groot succes!

5 maanden geleden

Reactie op Keepondreaming

Ik maak een soort mugcake voor mijn dochter waar ze dol op is!(en ikzelf oo ...
Hoe lang en op hoeveel watt doe jij het in de magnetron? Thx

5 maanden geleden

Reactie op Evexxxx

Hoe lang en op hoeveel watt doe jij het in de magnetron? Thx
1000 watt en dan 2 minuten en 25 seconden

5 maanden geleden

Kwark met fruit

5 maanden geleden

Hier ook.. banaan kaneel pannenkoeken en geroosterd brood is mijn zoontje gek op. Griekse yoghurt met rozijntjes valt ook in de smaak 🙏🏼

5 maanden geleden

Hoe maken jullie pannenkoeken dan? En met banaan en kaneel? Ik dacht das ongezond

5 maanden geleden

Hier pap of Griekse yoghurt met fruit en granen. Niet zo'n brood en ei fan.

5 maanden geleden

Reactie op AngelaRaymonMaikel

Hoe maken jullie pannenkoeken dan? En met banaan en kaneel? Ik dacht das on ...
Ik maak ze met 3 eieren en 2 bananen en heel klein beetje kaneel. Ik doe dit ook maar 1 x per week vaak op vrijdag of zaterdag.

5 maanden geleden

Reactie op Liesxx

Nou inderdaad, precies dit!

5 maanden geleden

Reactie op Liesxx

Hier ook altijd chaos (zijn met zn vijven), maar ik maak het de avond van te voren. Dus ipv instagrammen of forummen even 5 minuten ontbijt maken 🙂

5 maanden geleden

Reactie op AngelaRaymonMaikel

Hoe maken jullie pannenkoeken dan? En met banaan en kaneel? Ik dacht das on ...
Als je ze extra voedzaam wil maken: met pompoen, wortel (gekookt of geraspt), spinazie of rode bietjes er door Ik maak altijd een hele bubs en vries wat in. Ik doe vaak ook nog wat meel toevoegen (bv boekwijt of amandel) en bakpoeder, daar worden ze lekker fluffy van.

5 maanden geleden

Ik maak de avond van te voren vaak ontbijtjes klaar. Havermout met banaan, pindakaas, ciazaad, klontje boter (voedzaam!) Maar ook ontbijtjes met pompoen, rode biet, avocado. Oh je kan alle kanten op. Ik heb veel recepten van Kidsvoeding. Insta inspiratie: @kidsvoeding @kleinebuikjesvullen @topfitsuikervrijkids En zo zijn er nog een paar accounts waar ik nu even niet op kom

5 maanden geleden

Reactie op Felimba

Hier is het ook gewoon een bakje met pap in de ochtend hoor, vind dat al ee ...
Hier is het ook een drukte met alle kindjes, maar ik maak er wel prioriteit van. Dus of eerder op, of de avond ervoor. Ipv bankhangen of op mn telefoon scrollen. Ik wil gewoon graag mijn kinderen voeden ipv vullen en dat betekent o.a. voldoende eiwitten en vetten voor die groeiende lijfjes 💪🏼

5 maanden geleden

Heeft jullie kindje hier het geduld voor? Onze dochter moet echt ZO SNEL mogelijk d'r ontbijt vindt ze en huilt tranen met tuiten tot ze dit krijgt.. 😅 fles ging altijd snel maar nu duurt het wat langer dus meer drama.. 's avonds meer geven lukt niet, ze zit echt vol voor ze gaat slapen.

5 maanden geleden

Reactie op Lisa1007

Heeft jullie kindje hier het geduld voor? Onze dochter moet echt ZO SNEL mo ...
Die van mij niet hoor! Eerst flesje en (half) uurtje later ontbijt.

5 maanden geleden

Reactie op Ssjsjnsla

Die van mij niet hoor! Eerst flesje en (half) uurtje later ontbijt.
Wat houdt ontbijt dan nog in?