16 Reacties
5 maanden geleden
Hoeft uiteraard niet per se brood te zijn of vervanger. Jou zou ook al groenten als ontbijt kunnen doen. Of een geprakte avocado.
https://www.vitakruid.nl/blog/waar-zitten-veel-vezels-in-15x-voeding-met-veel-vezels?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIvLiU1pnEhgMVPAYGAB1TpAAiEAAYASAAEgLC-vD_BwE
5 maanden geleden
Reactie op ebast
Heb brinta geprobeerd en babypap gewoon. zowel met opvolgmelk als halfvolle ...
Ik maak hier altijd zelf pap met fijne vlokken havermout. De ene keer doe ik er banaan doorheen geprakt, de andere keer blauwe bessen bijv. Maar je kunt ook appel geraspt en kaneel doen.
Bij ons valt het erg in de smaak en het is nog veel gezonder dan baby pap ook, want geen toegevoegde suikers.
5 maanden geleden
Hier krijgt hij of havermoutpap of weetabix pap.
Wij maken de havermout en weetabix beide met 200 ml halfvolle melk en warmen dit op in een pannetje. De weetabix doen we vaak een banaantje door en wat kaneel, bij de havermout wat diepvries frambozen en pindakaas bijvoorbeeld.
Hier vind jij het heerlijk!😋
5 maanden geleden
Reactie op ebast
Ja maar ze houdt dus niet van pap dus ik zoek iets anders🙈
Okee. Ik las in de reacties welke pap je hebt geprobeerd dus dacht wellicht lust je dochter een ander soort pap wel. Ons zoontje lust namelijk ook geen brinta of olvarit pap maar deze 2 soorten dus wel. Valt wellicht te proberen!
5 maanden geleden
Rijstepap (maar niet te vaak ivm rijst).
Griesmeel pap met evt wat appelstroop
Pannekoek (met of zonder banaan erin) kun je invriezen.
Yoghurt met maanzaad of chiazaad (wel voorzichtig opbouwen want te veel kan zeker aan het begin erg stimulerend werken op de darmen)
Wentelteefjes
Wafels (kun je invriezen)
Over night oats
Smoothie met spinazie, evt met wat chiazaad of havermout erdoor
5 maanden geleden
Reactie op CeFamke
Rijstepap (maar niet te vaak ivm rijst).
Griesmeel pap met evt wat appelst ...
Ons dochtertje vind alles maar even lekker, net als we denken hét gevonden te hebben wil ze het niet meer. Dus wissel steeds een beetje af, dat gaat het beste. Heb in de vriezer dus verschillende dingen zitten zoals pancakes, pannekoek en wafel om eruit te pakken als we wat meer haast hebben. Anders maak ik een papje oid.
5 maanden geleden
Overnight oats voor baby’s,
Iemand al eens gemaakt? Zo ja, receptje? ☺️