5 Reacties
8 maanden geleden
Mijn zoontje nu bijna 9 maanden heeft inmiddels al week of 4 oorontsteking heeft er ook pijn aan huisarts doet niks moet hem iederen dag om de 3 uur een zetpil geven en neusspray zoutoplossing werkte niet nu dus neusspray met medicijnen gehad van de huisarts maar oor zelf doen ze niks aan ik moest maar wachten tot hij koorts kreeg of tot zijn trommel vliesje scheurde 😵💫 hij had vandaag wel verhoging maar komen ook zijn 2 voortanden door
8 maanden geleden
Mijn zoontje nu bijna 9 maanden heeft inmiddels al week of 4 oorontsteking ...
Om de 8 uur bedoel ik
8 maanden geleden
Onze dochter van 8,5 maanden heeft ook ongeveer een maand last gehad van haar oren en ook steeds een loopoor. Wij hebben nu eindelijk AB gekregen van de HA. We moeten het wel goed in de gaten houden omdat het belangrijk is dat haar trommelvlies weer dichtgroeit. Ze heeft ook tegelijkertijd tandjes gekregen dus wij vonden dit ook lastig. Als je het niet vertrouwd zou ik de HA dit gewoon even na laten kijken hoor. Heel veel sterkte!
8 maanden geleden
Ach wat vervelend :( mijn HA bood direct antibiotica aan, ik wist eigenlijk niet dat dit niet gebruikelijk is. Als je het zelf wilt als ouders moet dat gewoon kunnen toch? Daarmee is het wel veel sneller verholpen. Ik zou gewoon bezoekje langs de HA brengen, liever eentje te veel dan te weinig
8 maanden geleden
Reactie op momtobexxx
Ach wat vervelend :( mijn HA bood direct antibiotica aan, ik wist eigenlijk ...
Antibiotica helpt enkel als het bacterieel is. Helaas is het vaak een virale infectie en dan heeft antibiotica dus geen zin, ga je toch antibiotica geven en hij/zij later wel iets bacterieel heeft bestaat de kans dat de antibiotica minder snel aanslaat (ivm resistentie).
Zoontje heeft ook al 2 weken oorontsteking. Maar de crp waarde is nog steeds goed dus... viraal en enkel pijnstilling en koortswerende medicatie.