7 Reacties

3 weken geleden

Mijn dochter heb ik met 2,5 meteen in een éénpersoonsbed gedaan, met een uitvalhekje. Zo kan het bed ook gewoon langer mee. Is helemaal prima gegaan en zo konden we af en toe nog naast haar liggen als het nodig was. (Ze is inmiddels 5)

3 weken geleden

Wij zijn sinds een week over naar een eenpersoonsbed van Jysk met een hekje en dit gaat erg goed. Wij gebruiken nog geen kussen + dekbed, omdat ze nooit onder een dekentje wilde slapen.. daarom net zoals in het ledikant een slaapzak. Stap voor stap gaan we over 😊

3 weken geleden

Reactie op Mischa206

Wij zijn sinds een week over naar een eenpersoonsbed van Jysk met een hekje ...
Dochter is ook 2,5 jaar

3 weken geleden

Wij zijn ook direct over gegaan op een eenpersoonsbed. Hij heeft, omdat hij zo fan is van de film cars, een auto bed gekregen waar de zijkanten iets hoger zijn. Dus hij kan er niet uit rollen. We gingen wel in één keer ook over met deken en plat kussen. Op de opvang slaapt hij op de peutergroep namelijk ook onder een deken/ lakentje omdat de groep op de eerste verdieping zit en in geval van nood makkelijk is met “ontruimen”. Je gaat er natuurlijk niet van uit dat het nodig is. Hij stapt er overigens echt niet zelf uit en roept ons als er wat is, omdat de drempel met eruit stappen wellicht iets hoger is.

3 weken geleden

Reactie op Suzie_o

Wij zijn ook direct over gegaan op een eenpersoonsbed. Hij heeft, omdat hij ...
Voordeel is ook dat wij er af en toe gewoon naast kunnen liggen

2 weken geleden

Hier al sinds 1,5 jaar in een eenpersoons vloerbed ☺️ gaat goed! Ik heb die gekocht bij Howtoplay, een stuk goedkoper dan die petit amélie en goed kwaliteit wat mij betreft!

2 weken geleden

Reactie op toeloezz

Hier al sinds 1,5 jaar in een eenpersoons vloerbed ☺️ gaat goed! Ik heb die ...
Goede tip! Twijfelde of die inderdaad goed van kwaliteit is gezien het prijsverschil, fijn om te lezen