8 Reacties
2 jaar geleden
Hoi,
Ik herken mezelf nu enorm in jou berichtje.
Voor mij is de keizersnede nu 4 weken geleden, en baal ook enorm dat ik er weer zoveel last van heb.
Hoort dit erbij of doe ik wat verkeerd...
2 jaar geleden
Ik herken het zeker! Voor mij is het nu 7,5 week geleden en ik had ook na 6 weken ongeveer dat ik een soort terugval had in klachten. Ineens weer steken en een gevoelig litteken 馃槙 Volgens verloskundige in het ziekenhuis hoorde het erbij en moest ik er niet vanuit gaan dat ik binnen 6 weken helemaal hersteld was馃槶
Hoe lang het duurt kan ik niet zeggen, heb nog steeds best wel last alhoewel het wel iets beter lijkt te gaan!
2 jaar geleden
Hoi, ik heb dit ook gehad na 5 weken, precies zoals jij het beschrijft. Ik heb daarna weer rustiger aan gedaan en na een week voelde ik me al een heel stuk beter. Inmiddels zit ik op 7.5 week en ik merk dat ik me een heel stuk beter voel. Ik doe inmiddels alles weer in het huishouden en ik heb geen last meer van het trekken van de wond. Dat had ik 2,5 week geleden helemaal niet verwacht!
Blijkbaar hoort het bij het genezingsproces, het trekken van de wond (net zoals een wondje jeukt als het geneest). Hopelijk geeft dit je goede moed.
2 jaar geleden
Reactie op Shwiby
Idem.. ook 5 weken geleden nu. Ik heb vooral last van zwelling net boven he ...
Dit heb ik ook inderdaad. Vanaf 6 weken na de bevalling ben ik begonnen met het masseren van mijn buik en ook boven het litteken. Nu een paar dagen bezig en de zwelling neemt zichtbaar af 馃檹