11 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Anis🫶
Jeetje, ik vind het veel geld!
Als je dan op verjaardag gaat, is het voorta ...
Dit vind ik dus ook🙈 en hebben best grote fam dus veel verjaardagen door de jongste met opengehemelte geboren moest 1 van ons er sws altijd zijn met speciale fles 1 van ons gaat eigenlijk altijd naar verjaardag en voor ons is prima en soms als me moeder kan en zin heeft komt die en kunnen we keer samen
2 maanden geleden
Jeetje wat een geld allemaal he tegenwoordig 🙈 Mijn neefje komt bij iemand daar krijgen ze allemaal €15 per uur zomaar terwijl ze er nooit om gevraagd hebben (zijn vaak met z’n 4en/5en) ik vind het persoonlijk echt niet normaal. Wij pasten vroeger altijd gratis op we vonden het al superleuk dat je dan ergens kon zitten met een zak chips. Denk dat je er ook een vervelende jeugd van krijgt maar goed dat is een ander verhaal. 😂😅 9 van de 10x past mijn moeder op samen met mijn tante gelukkig. Anders komt mijn nichtje met 3 meiden ze zijn 15 voor niks. We laten ze altijd een pizza bestellen. Mijn zus en hun ouders willen ook absoluut niet dat ze er geld voor krijgen. Ik heb ook een collega van 18 komt ook voor niks vind het gewoon leuk dat ze met haar vriend ergens kan zitten. Heb ook een meisje uit de straat van 17 zij vraagt 5 euro en dat vind ik ook meer dan genoeg eerlijk gezegd anders wordt het wel een hele dure avond.
2 maanden geleden
Wij betalen onze oppas 14 euro per uur… plus betalen ook het eten als zij iets besteld, of halen van de slager voor haar.
Ik vind tijd voor onszelf minstens net zo belangrijk en heb hier ook echt het geld voor over! Zij heeft een opleiding afgerond als pedagogisch medewerker dus het gevoel dat zij weet wat ze met onze kids doet is ook heel fijn!
één maand geleden
Wij hebben voor onze dochter eigenlijk nog nooit betaalde oppas nodig gehad, heel veel mazzel met 2 paar opa’s/oma’s die echt staan de springen om haar te logeren te hebben. En ook nog 2 vriendinnen die dat erg leuk zouden vinden, maar dat is nog niet nodig geweest ook.
Ik zou nooit zoveel betalen voor een oppas van jonge leeftijd, dan zou ik denk kijken naar wat ze verdienen bij een HEMA of AH ofzo en dat bieden. En pas laten komen als je kindje slaapt, dan hoeven ze eigenlijk niks te doen en past het bedrag daar zeker bij. In een winkel moet je harder werken namelijk.