48 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Wat leuk! Veel plezier! Ik kon afgelopen week echt niet meer wachten om het mijn ouders te vertellen. Wilde het heel graag op originele manier doen maar ik kon het niet laten om ze te videobellen. Hun reactie was goud waard dus dat maakte alles goed ❤️

3 jaar geleden

Mijn vader zijn we direct langsgeweest haha, mijn moeder gaan we vanavond mee eten en hebben mokken voor ze gehaald met opa & oma er op, lekker cliché

3 jaar geleden

Ik volg voor leuke ideeen

3 jaar geleden

Ik ben a.s. donderdag jarig en dan 7 weken. We hebben op de kamer een wiegje gezet met letterbord en nog wat extra deco. We doen alsof we nieuwe gordijnen hebben boven om ze te lokken. Spannend!

3 jaar geleden

Reactie op LINN93

Ik ben a.s. donderdag jarig en dan 7 weken. We hebben op de kamer een wiegj ...
Zonder het wiegje nog

3 jaar geleden

Hey! Wij gaan het ook vanavond vertellen🤭 wij hebben voor alle (bonus) opa's en oma's in spé een slabbetje met i love opa/oma van de prenetal!! En een super schattig klein glazen potje (zie foto) wat we daarvoor geven! Heb er al helemaal zin in🥰

3 jaar geleden

Wij gaan het morgen vertellen. Mijn zoontje doet een t-shirt aan met de tekst: “ik word grote broer”. Gewoon bij bol.com gekocht🤩

3 jaar geleden

Wij hebben voorleesboeken voor opa’s en oma’s gekocht

3 jaar geleden

Wat leuk zeg, spannend! Mijn ouders zouden vorige week bij ons komen maar dat ging niet door omdat mijn moeder ziek was. En ik wou niet langer wachten omdat de mensen om mij heen en beginnen te merken door mijn misselijkheid. Ik heb mijn ouders een kaartje gestuurd en de volgende dag toen mijn moeder het had ontvangen belde ze gelijk! Ze zei dat ze al zn moedergevoel had dat ik zwanger was toen ik daar twee weken geleden was. Maar met het kaartje had ze eerst geen idee, ze dacht van mijn vader zijn werk of iets.

3 jaar geleden

Onder het zwarte staan de namen van de kinderen.

3 jaar geleden

Ik en mijn moeder hebben een zaak. Mijn moeder zat samen met een collega in de keuken, de collega steekt een sigaret op dus ik sta op voor "wat te drinken te halen" roept ze in eens BEN JE ZWANGER. Ik wordt natuurlijk knal rood. Dus ze springt gelijk op begint me te knuffelen (de collega) ze geeft mijn moeder niet eens de kans om mij eerst te knuffelen en te feliciteren. Mijn moeder heeft er uiteindelijk weg geduwd. Ik was blij dat ze het wist maar ik had liever samen met mijn partner het tegen mijn moeder gezegd op een speciale manier. We hebben het tegen de vader van mijn partner gezegd met hema foto- tompouce want alles is beter met gebak 🤣

3 jaar geleden

Wij gaan na de 1e het onze ouders vertellen met zoiets! Vandaag in de action houten kistjes gekocht, stoppen daar dan een echo in en sokjes 😊 op de binnenkant van het kistje schrijven dan zelf een tekstje. Bij mijn mama: Dag omi! En bij mijn schoonouders: nog één! (Mijn schoonzus is ook voor de 1e keer zwanger haha)

3 jaar geleden

Maandag 5 weken zwanger van ons eerste kindje. 27 oktober de eerste echo dus willen eerst deze afwachten voor een hartslag. Had op internet een leuk idee gezien om van een kopie van de echo een kraslot te maken en die cadeau te doen aan zussen,broers opa’s en oma’s

3 jaar geleden

Reactie op Mabellie

Wij gaan na de 1e het onze ouders vertellen met zoiets! Vandaag in de acti ...
Oooo wat grappig. Ik zag die kistjes ook op internet maar echt te duur om dat keer 4 te gaan doen🙈 ik was inderdaad aan de action aan het denken, maar daar hebben ze die dus! Liggen die standaard bij de knutselspullen of hebben ze die niet altijd?

3 jaar geleden

Reactie op Jansjuni23

Oooo wat grappig. Ik zag die kistjes ook op internet maar echt te duur om d ...
Ja bij de knutselspullen! Er lagen houten kistjes op een goed formaat 😄 ik had geluk, waren net de laatste 2 🙈 Hopelijk vind je er ook nog!

3 jaar geleden

Nu 5+6, wij willen langs onze ouders en zusjes gaan na de 1e echo 17 okt. Kunnen eigenlijk niet wachten, maar nog even volhouden :)

3 jaar geleden

Bij de eerste zwangerschap heb ik 2 slabbers gekocht en met stiften opgeschreven wij krijgen er een nieuw baasje bij met de datum en bij mijn 2 honden om gedaan. Nu zitten wij in griekenland en hebben wij 2 rompertjes gekocht met zakynthos erop. Die wij na de vakantie geven.

3 jaar geleden

Kaartje staat Bewaren jullie dit voor mij? Ik ben nu nog maar heel klein Maar in juni 2023 word ik geboren Dan zal ik flink van me laten horen En mag ik dan soms jullie nacht komen verstoren? ❤️

3 jaar geleden

Wij gaan het morgenavond aan mijn ouders en schoonouders vertellen. Krijgen ze meteen de eerste foto van hun nieuwe kleinkind. 💗

3 jaar geleden

Wij gaan het mijn ouders na de eerste echo vertellen. Schoonouders wachten we nog even mee gezien mn schoonmoeder geen geheimen kan bewaren 🤣 Maar ook toevallig het doosje met sokken voorbij zien komen leek me fantastisch ook! Heel benieuwd naar de reacties van mijn ouders. Mij broer en schoonzus zijn ook in verwachting, ben daardoor heel erg benieuwd of de actie binnenkomt🤣