26 Reacties

2 jaar geleden

Als mijn dochter op mijn arm in slaap valt tijdens de voeding, leg ik haar over in haar bedje zonder inbakerdoek. Als ik zie (meestal tegen de namiddag/avond) dat ze wat meer hulp nodig heeft, baker ik haar in. Ze slaapt veel overdag maar ik heb niet de indruk dat dit de slaap ‘s nachts beïnvloed. :)

2 jaar geleden

Hi, hier gebruiken wij vanaf dat ons zoontje 2 weken oud is de pacco inbakerdoek. Eerst alleen snachts maar merkte begeven moment dat hij zich overdag ook wakker ging houden door zichzelf in zijn gezicht te slaan. Nu 9 weken oud en bakeren hem ook overdag in. Hij slaapt meestal 1 lang slaapje van 3 uur en verder dutjes van 45 min/ een uurtje en slaapt snachts ook goed

2 jaar geleden

Hoi, ik heb precies hetzelfde met mijn dochter. S'nachts slaapt ze prima (ingebakerd) maar over dag amper of alleen hazeslaapjes. Dacht ook al over na om haar overdag intebakeren maar tot nu toe voelde dat onnatuurlijk overdag... Ik denk wel dat hoe beter ze overdag slapen en rust ervaren, hoe beter het ook voor de nacht is. Het is niet zo ala men zou denken dat ze dit dan moeten inhalen en daardoor beter slapen maar hoe rustiger het lijfje is hoe beter de rust ook doorstroomt.

2 jaar geleden

Reactie op Newworld

Hoi, ik heb precies hetzelfde met mijn dochter. S'nachts slaapt ze prima (i ...
Ik hoop het. Vond het inbakeren zelf ook onnatuurlijk voelen overdag, precies wat me tot nu toe nog tegenhield. Ga het morgen toch eens proberen. Jij?

2 jaar geleden

Reactie op JuliaL

Hi, hier gebruiken wij vanaf dat ons zoontje 2 weken oud is de pacco inbake ...
Dit klinkt ideaal!

2 jaar geleden

Reactie op Noa2307

Als mijn dochter op mijn arm in slaap valt tijdens de voeding, leg ik haar ...
Fijn te horen, ik ga het toch eens proberen ook. Hier valt ze ook in slaap op de arm of buik en is ze dan heel rustig. Maar zodra ik haar wegleg op haar zij of rug gaan die armen zich ermee bemoeien ;)

2 jaar geleden

We bakeren hier elk slaapje hem in in een inbakerslaapzak. Hij gaat ongeveer een uur na z’n voeding naar bed. Dan laat hij ook wel zien weer echt moe te zijn. We hebben nu nog de meyco slaapzak alleen daar wurmt hij zich steeds vaker uit😅 ik heb de pacco nu besteld in de hoop dat hij daar niet uitwurmt

2 jaar geleden

Reactie op ZoZ0nd4g

Ik hoop het. Vond het inbakeren zelf ook onnatuurlijk voelen overdag, preci ...
Ik probeer het nu. Ze slaapt nu ingebakerd op mijn arm. Even kijken of ik haar zo kan wegleggen straks. Fingers crossed. Dat ze überhaupt al in slaap is gevallen nu na de voeding helpt ook al mee!

2 jaar geleden

Reactie op Firstbaby20

We bakeren hier elk slaapje hem in in een inbakerslaapzak. Hij gaat ongevee ...
Hier precies hetzelfde. Ik vind dat je bij die van meyco ze zichzelf snel een armpje ofzo uit kunnen wurmen.. met in slaap brengen gaat wel maar als ze eenmaal wakker is en ik ga haar halen is er vaak al 1 handje bovenuit🤭

2 jaar geleden

Hier hetzelfde.. in de nacht gaat het ingebakerd super goed. Overdag ook stukken minder. Ik breng haar rond 12:00/13:00 sowieso boven naar bed. Dan slaapt ze 2-3 uur ingebakerd. Overdag ook korte slaapjes in het babynestje of op me. Benieuwd hoe andere het doen. Heb ook het idee dat die van meyco snel los raken..

2 jaar geleden

Reactie op Jansjuni23

Hier precies hetzelfde. Ik vind dat je bij die van meyco ze zichzelf snel e ...
Welke gebruik jij nu?

2 jaar geleden

Reactie op Jansjuni23

Hier precies hetzelfde. Ik vind dat je bij die van meyco ze zichzelf snel e ...
Dat ja! Maar die van mij word soms tussendoor even wakker en slaapt met een speentje er in weer verder tenzij hij de ‘vrijheid’ voelt om z’n armen te bevrijden slaapt hij erg moeilijk weer in🥹

2 jaar geleden

Wij gebruiken overdag ook de lovetodream slaapzak voor de dutjes! Ze slaapt dan 1 cyclus van 45 minuten en soms twee achter elkaar. Denk dat het helpt juist om overdag dit ook te gebruiken als slaapassociatie

2 jaar geleden

Reactie op Firstbaby20

We bakeren hier elk slaapje hem in in een inbakerslaapzak. Hij gaat ongevee ...
Hier ook uitwurmen.. maar helaas bij de pacco ook.. hij moet meer moeite doen maar je hoort hem door de babyfoon kreunen en duwen en trekken🫣

2 jaar geleden

Reactie op Newworld

Welke gebruik jij nu?
Ook die van meyco..ik weet niet of iemand ervaring heeft met die love to dream? Deze heb je ook tot 6 maanden met speciale mouwtjes om het af te bouwen als ze eenmaal gaan rollen. Of ik was aan het denken aan een dekbed van fedde en kees. Daarmee houd je de armen ook omlaag dacht ik..?

2 jaar geleden

Reactie op Lampje88

Hier ook uitwurmen.. maar helaas bij de pacco ook.. hij moet meer moeite do ...
Jaa hier wel pas als ze bijna wakker gaat worden dat gaat ze zich eruit wurmen🙈

2 jaar geleden

Reactie op Lisa1007

Wij gebruiken overdag ook de lovetodream slaapzak voor de dutjes! Ze slaapt ...
Jaa die heb ik ook gezien. Zijn die fijn? Lees overal wel goede verhalen.

2 jaar geleden

Reactie op Jansjuni23

Jaa die heb ik ook gezien. Zijn die fijn? Lees overal wel goede verhalen.
Hier zijn we erg mega fan van. In de puckababy werd ze hysterisch omdat haar armen omlaag zaten. Love to dream werkt goed voor haar. Vind wel dat ze wat klein vallen, ik heb meteen een M gekocht (ze was toen wel al een week of 6).

2 jaar geleden

Reactie op ZoZ0nd4g

Hier zijn we erg mega fan van. In de puckababy werd ze hysterisch omdat haa ...
In de puckababy zitten de armen ook vrij toch? Die band is voor om de middel. Of welke bedoel jij? Okee☺️

2 jaar geleden

Ik ben hier vandaag maar op de slaapzak van puckababy overgestapt. Ik merk dat ze heel graag aan haar handjes zit ook om zichzelf te troosten. De inbakerdoeken zitten niet meer lekker. Ze is nu bijna 8 weken. Dus ben liever nu al overgestapt☺️ en slaapzakje is overal fijn (opvang, opa’s en oma’s)