23 Reacties

2 jaar geleden

Hier nog een foto

2 jaar geleden

.

2 jaar geleden

Zou best door de Zwitsal kunnen komen inderdaad. Om het zo lekker te laten ruiken zit er parfum in, daar kan een reactie op komen is mij verteld door de kraamzorg. Zij raadde me Zwitsal af.

2 jaar geleden

Reactie op Maximumsnow

Zou best door de Zwitsal kunnen komen inderdaad. Om het zo lekker te laten ...
Heb je tips voor alternatieven?

2 jaar geleden

Zou best kunnen idd. Zit heel veel parfum in

2 jaar geleden

Zou best kunnen idd. Zit heel veel parfum in
Jij tips voor goede alternatieven?

2 jaar geleden

Ik heb echt alles van deze lijn, zit geen troep in en het ruikt zo lekker!! Vaak ook in de aanbieding, ook al meerdere keren 1+1 gratis gezien. Veel lekkerder dan Naïf

2 jaar geleden

Reactie op Nuiltje

Ik gebruik beregoed van de AH

2 jaar geleden

Weleda heeft een hele fijne babylijn! Zonder troep of parfum. Anders Inoli

2 jaar geleden

Fan van Incia zwitsal zit inderdaad veel parfum/troep in. https://hemnature.com/collections/zwanger-baby-kind

2 jaar geleden

Ik vind de tips van Jetske Ultee handig. Ze heeft onderzoek gedaan naar de duurdere merken en wat goedkopere 👌🏻 Ik ben voor Kruidvat wasgel gegaan en Neutral shampoo. https://www.dr-jetskeultee.nl/productadvies-babyhuidverzorging/?_ga=2.161096317.1563408662.1695880954-859964648.1695880954

2 jaar geleden

Ja ik heb het ook.. met Zwitsal uitslag.. Weleda werkt hier goed!

2 jaar geleden

Ahh snoetje, hier thuis gebruik ik ook weleda baby of incia. Allebei troep vrij. Op de opvang hadden ze haar vanwege een ontplofte luier in bad gedaan, met Zwitsal… en toen ook rode vlekjes enzo. Zit echt veel parfum in wat irriteert denk ik. Ieder z’n ding maar ik vind die weleda fijn! Ook regelmatig in de aanbieding en zo vaak hoeven ze nou ook weer niet in bad… zo’n geïrriteerde huid vind ik sowieso zielig als het ook anders kan..

2 jaar geleden

Nu bij de Etos 2e halve prijs..

2 jaar geleden

Reactie op Nuiltje

Jij tips voor goede alternatieven?
Gewoon geen zeep. Die kleintjes hebben dat echt nog niet nodig. Shampoo al helemaal niet. Als je echt olie wilt gebruiken dan Inoli, of Happy Earth badschuim. Ver weg blijven van Zwitsal.

2 jaar geleden

Ik zou denk ik stoppen met deze producten. Mijn dochter van 14 weken krijgt alleen inoli badolie in haar badje, verder niks! Daarna masseer ik haar lekker met een pure babyolie zonder parfum. Dan blijft ze ook lekker naar baby ruiken.

2 jaar geleden

Wij gebruiken producten van het advies van sproetonline, zei is huidtherapeut. Dus dan weet je dat er in die producten geen rommel zit. https://sproetonline.nl/productadvies-babyhuid/

2 jaar geleden

Mijn baby'tje ook, ik had (heel dom) alleen geurbuiltjes van Zwitsal id kast. Ik gebruik geen producten en toch kreeg me kleine precies zulke uitslag. Toen heb ik z'n hele uitzet gewassen en gespoeld met azijn en nergens last meer van. Ik gebruik producten van DSkin ( check effe instagram) en heerlijk en geen reactie op deze lijn. Zwitsal is gewoon heel heftig spul, geur is heerlijk maar ik zou er even mee wachten tot ze wat ouder zijn... sucy

2 jaar geleden

Ik gebruik trouwens Neutral Wasmiddel, nergens last van. En Dskin voor babyhuidje

2 jaar geleden

Reactie op Nuiltje

Wij hebben alles van Naif en Happy Earth