8 Reacties

vorige week

Nou ik lees even mee hoor, ik heb precies hetzelfde probleem alleen die van mij gaat altijd rond 10:30 huilen en stopt niet en dan mag ik haar gaan ophalen...😅

vorige week

Hier zegt hij het ook hoor maar dan zie ik daarna filmpjes waar hij dikke lol heeft. De kleine van mij heeft weer opnieuw verlatingsangst en ik denk dat daar het probleem ligt, hij vind het afscheid moeilijk en verder is het weer goed

vorige week

Herkenbaar. Hier een paar weken geleden ook, vanaf vorige week gaat het weer beter!

vorige week

Herkenning! Hier elke week weer strijd, zo erg dat ik daar een keer huilend ben binnengekomen haha (zwanger van de tweede, hormonen). De juf belde me na 5 min op dat hij zat te spelen alsof er niks gebeurd was..

vorige week

Fijn om wat herkenning te lezen 🤗 dan hopen we dat het maar weer een fase is die over gaat 😬

vorige week

Hier ook een tijdje gehad. Mijn moeder heeft lang in de kinderdagopvang gewerkt en gaf aan dat dit normaal is rond 2,5 jaar, veel kindjes hebben het. Het komt omdat ze zich opeens beseffen dat als je weggaat je echt wel een tijd wegblijft en krijgen daardoor idd weer een soort verlatingsangst. Ik zeg nu altijd ‘mama/papa (afhankelijk wie) komt je vanmiddag weer halen’, sindsdien gaat het beter

6 dagen geleden

Reactie op Marjolein vdS

Hier ook een tijdje gehad. Mijn moeder heeft lang in de kinderdagopvang gew ...
O wat fijn om te horen, ook de ervaring van jouw moeder! Bedankt!

6 dagen geleden

Hier ook sinds 2 weken. Daarvoor nooit een probleem en op de opvang heeft ze het super leuk. Het gaat echt alleen om de stap om naar de opvang toe te gaan