Halloo!
Ons kleine ventje (86 cmπ ) begint langzaamaan toch echt uit zijn ledikant te groeien en we willen hem voor zijn 3e verjaardag een groter bedje gaan geven. Nu zitten we onwijs te twijfelen of we voor een peuterbed gaan of voor meteen een eenpersoonsbed. Wat zouden jullie doen?
Als hij wat groter was geweest had ik direct een eenpersoonsbed gedaan maar hij is nog zo klein en iel π