21 Reacties

VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Lhgd
Wat merk je onderling aan verschillen tussen de 3?
Bij de Avent merk je dat hij goed doorontwikkeld is. De kolf is degelijk en de opties qua zuigkracht zijn prettig. Dat is bij de Vulpes en de handkolf heel anders. Daar merk je dat Philips de kolf goed heeft doorontwikkeld.
Bij Vulpes zijn o.a. De borstschilden te makkelijk los te krijgen (bij de eerste keer dat ik hem gebruikte kwamen de schilden los..)
De handkolf gebruik ik eigenlijk alleen om de druk er af te halen. Daar kun je natuurlijk de zuigkracht niet aanpassen.
Ik vind zowel de Avent als Vulpes prettig. Avent doordat er veel melk uitkomt en Vulpes doordat hij makkelijk mee te nemen is (kolf gemakkelijker in de auto bijv).
Maar als ik zou moeten kiezen dan zou ik toch wel voor de Avent gaan!
Het heeft zo all

2 jaar geleden
Reactie op Beaudine1
Bij de Avent merk je dat hij goed doorontwikkeld is. De kolf is degelijk en ...
Goed om te horen. Ik vind de handkolf heel prettig maar t is n flinke klus om ze leeg te kolven ermee.
Hoe zit het met de batterij van de Avent? Ik lees bij de ene website dat de motorunit oplaadbaar is terwijl de andere website zegt dat je aan het stopcontact zit...

VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Lhgd
Goed om te horen. Ik vind de handkolf heel prettig maar t is n flinke klus ...
De batterij gaat makkelijk drie kolfbeurten van 12 minuten op de “zwaarste” stand mee. Ik heb er een die oplaadbaar is, dus ik zit niet vast aan een stopcontact. Het model dat ik heb is: SCF398/11

VRIEND
2 jaar geleden
https://www.philips.nl/shop/NL_ing/verzorging-voor-moeder-en-kind/borstkolven-en-verzorging/avent-elektrische-borstkolf/p/SCF398_11?origin=3_nl_NL_fss__au_non_viewproduct
Deze is het. Prijzig, maar als je een aanvullende verzekering hebt ontvang je vaak een vergoeding ☺️

2 jaar geleden
Reactie op Beaudine1
Dankjewel voor het beantwoorden van mijn vragen. Ik ga er een bestellen 😄🥰

2 jaar geleden
Ik heb hem gebruikt, maar vond m niet fijn. Je zit allereerst aan een stopcontact vast, je moet de kolf continu vasthouden en bij mij belandde niet alle melk in de flesjes maar deels nog op/in de schilden. Ik heb hem daarom teruggestuurd. De zuigkracht was wel fijn daarentegen.