7 Reacties

2 jaar geleden

Hi, ik had ook last van extra druk/beurs gevoel van beneden tijdens het lachen. Moest zelf niet niezen of hoesten. Dus denk gewoon normaal!

2 jaar geleden

Ja hier ook wel hoor af en toe ben 23 mei bevallen

2 jaar geleden

Ooh gelukkig, fijn (voor zover het fijn is 😅) om te lezen dat het erbij hoort. Ben door jullie berichten meteen gerustgesteld. Thanks 😊

2 jaar geleden

Klinkt als m’n eigen verhaal: 11 juni bevallen, precies dezelfde schade door de bevalling (metalen vaccuum drie tracties, knip etc). Ik heb ook het idee dat ik een beetje urine verlies soms bij diep bukken/hoesten en als ik te lang wacht met plassen. Heel gênant vind ik dat. Ik wacht 6 weken af hoe het zich natuurlijk hersteld en dan ga ik een bekkenbodemfysio opzoeken omdat ik me ook wel zorgen maak (tweede kind en eerste keer had ik dit niet, dus ik wijd het echt wel aan de vaccuum etc).

2 jaar geleden

Reactie op Elisabeth90

Klinkt als m’n eigen verhaal: 11 juni bevallen, precies dezelfde schade doo ...
Dat heb ik ook! Vooral als ik buk merk ik dat het eruit loopt. Wat jij zegt, 6 weken volmaken en de oefeningen doen die de kraamzorg heeft gegeven en daarna een fysio opzoeken! Sterkte ❤️

2 jaar geleden

Semi off topic, aangezien je hetzelfde hebt gehad als ik: vond jij die vaccuumpomp geplaatst krijgen niet ook echt een staaltje Middeleeuwse marteling? Holy fuck hee, ik dacht na uren persweeen de pijngrens al lang vergeten te zijn maar Wát vond ik dat ding barbaars 🤢.

2 jaar geleden

Reactie op Elisabeth90

Semi off topic, aangezien je hetzelfde hebt gehad als ik: vond jij die vacc ...
Vooral toen ik zag hoe dat ding eruit zag! Ik weet niet waarom, maar had een soort plastic kapje verwacht. Verdwijnt er ineens een metalen gevaarte in je. Ik had geen persweeën, dus lag ik daar vijf minuten met dat ding in me te wachten. Vind het nog knap dat ik rustig ben gebleven, want inderdaad: heel heel naar! Achteraf bekeken: extra schouderklopje voor ons hoor!