20 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Suzi98
Spoelen spoelen.. heb je hechtingen of wondjes?
De klinische verloskundige zei dat ze me ging hechten voor me eigen best wil, dat het niet perse nodig was omdat het minimale wondjes waren. Maar wel gehecht dus
3 jaar geleden
Ik heb een peri bottle gekocht voor na de bevalling en dit werkt super!
https://www.bol.com/nl/nl/p/mobiele-bidet-accessoires-500ml-peri-bottle-draagbare-bidet-2-sproeikoppen/9300000001481771/?bltgh=qe7WV-BXYF3qwfBMmIBEEw.2_14.19.ProductPageUrl
3 jaar geleden
Kannetje lauw water (en na een paar dagen ging ik over op koud) mee naar de wc en zodra je plast ook spoelen. Dat verdunt het zuur uit de urine zodat het minder brand. Je kan ook onder de douche plassen met de douchekop erop, alleen vond ik dat voor ieder plasje geen doen met alles uit en daarna weer afdrogen😅
3 jaar geleden
Bekijk Clean Bum® Peri Bottle - Mobiele Bidet - Postpartum Care - Zwanger - Perfecte Hygiëne op: https://www.bol.com/nl/p/clean-bum-peri-bottle-mobiele-bidet-postpartum-care-zwanger-perfecte-hygiene/9300000074820201?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
3 jaar geleden
Mocht je zoals eerder genoemde adviezen al met water spuiten tijdens het plassen.. wat ik zelf fijn vond/vind is al beginnen met spuiten nog voordat je begint met plassen en daarna ook nog even blijven naspoelen.
3 jaar geleden
Heel gek iets, maar zet even een filmpje oid aan, dan ben je ook een klein beetje afgeleid (vooral ook met poepen trouwens). Dan is stress leven iets lager, kun je iets beter ontspannen en heb je afleiding van de pijn. Als je op voorhand al pijn denkt te voelen, doet het ook meer pijn...
3 jaar geleden
Reactie op Meez
Heel gek iets, maar zet even een filmpje oid aan, dan ben je ook een klein ...
Dankje voor de tip!
3 jaar geleden
De klinische verloskundige zei dat ze me ging hechten voor me eigen best wi ...
Aah ja hier t zelfde heb in elke schaamlip 1 hechting zijn schaafwondjes. Prikt idd. Ik heb een fijne spoelfles via alie gekocht maar die hebben ze ook evt bij prenatal. Je kan ook zo’n spa flesje gebruiken die je zo kan indrukken waar dan water uit spuit.
Tijdens het plassen die straal erop en anders in de douche plassen met douchekop erop. Dan brandt het niet..