Hi mamas,
Ik ben nu 11 maanden geleden bevallen. Ik heb een spoedkeizersnede gehad onder narcose dus dit was best pittig.
Nu heb ik sinds de dag van de bevalling geen enkele affectie meer naar mijn partner. Hij vind mij ook echt veranderd in een soort heks.
Na een hele dag zorgen heb ik in de avond gewoon geen enkele puf om ook nog te knuffelen of iets in de richting van affectie met mijn partner te hebben.
Hij doet heel veel, maar ik voel toch vaak of ik veel dingen alleen doe. Ik werk, en naast het werk doe ik ook de boodschappen, koken, de was, schoonmaken, afspraken regelen etc.
Ik ben nu 2 dagen weggeweest voor werk en bij terug komst liggen er bergen was. Ik kan hier dan zo boos en fel op reageren.
Ik vind mijzelf op dit moment ook echt onaardig, en ik wil hem niet zo behandelen. Ik loop al maanden in te grote kleding omdat ik best wat afgevallen ben na de bevalling, maar ik heb nooit de tijd om iets voor mezelf te kopen, en toch voelt het nog steeds alsof ik niet genoeg doe.
Ik was voor de bevalling enorm lief, en positief persoon.
Herkennen jullie dit? En waar kan dit nou bij passe? Ik denk ook vaak dat de bevalling hier een invloed op heeft..