5 Reacties

één dag geleden

Als ik het zo lees voelt je kid misschien wel jouw stress. Ik zou je aanraden toch eens met je familie of partner te praten zodat je tijd voor jezelf kan krijgen. Anders opvang, een oppas, vrienden die het een dagje kunnen overnemen? Die tijd voor jezelf is zo belangrijk, even opladen zodat je er weer met volle energie tegen aan kan. Sterkte

één dag geleden

Reactie op LoLo27

Als ik het zo lees voelt je kid misschien wel jouw stress. Ik zou je aanrad ...
Praten heb ik al zo veel gedaan dan ik er mee gestopt ben. Vrienden heb ik niet Opvang heb ik wel aan zitten denken als is het maar voor een dag

één dag geleden

Reactie op GulleVlucht885348

Praten heb ik al zo veel gedaan dan ik er mee gestopt ben. Vrienden heb ik ...
Dat klinkt als een eenzame situatie.. hopelijk werkt een dag opvang voor je en misschien zijn er leuke mama clubjes waar je woont waar je leuke vriendinnen kan maken? Of misschien leuke sportlessen of groepsactiviteiten? Als je partner niet zo supportive is, misschien toch ook eens kijken of je met een extern persoon kan praten over je situatie en of dat nog wel is waar jij gelukkig van wordt?

één dag geleden

Reactie op LoLo27

Dat klinkt als een eenzame situatie.. hopelijk werkt een dag opvang voor je ...
Ik heb net een inschrijving gedaan voor een opvang al is het maar twee dagen Dat is even stap een voor nu

één dag geleden

Hier ook een mama zonder familie. ( Gelukkig dan wel weer een behulpzame partner, maar die werkt full time + soms zaterdagen om alles comfortabel te houden voor ons) Maar ik ga nu 2x pw naar een mama&fit. Dat is hier van 19:30-20:00. Dat is precies wanneer de kleine op bed gaat. Ik vind het zo fijn. Voelt echt als momentje voor mezelf.