Mijn zoontje is 16 maanden
Hij kan wel wat woordjes zeggen als
Mama , papa ,hond,die,oke,ja,nee, poes
Maar hij heeft tijdens zoals nu dan wil hij gewoon niks zeggen dan huilt hij alleen maar gaat aan je kleren hangen en drammen en springen en huilen maar zegt niks ook wijst hij niet hij kan het wel maar wil het niet klappen kan hij niet ook toont hij weinig interesse in sommige dingen als speelgoed gooit voornamelijk met zijn speelgoed als je nee zegt en het wilt uit leggen loopt hij weg, begint te huilen of hij doet alsof hij oost Indisch doof is.
Drinken gaat nog steeds moeizaam hij drinkt hooguit 500 op een dag dat is met fruit en melk meegerekend helaas doet de huisarts en cb hier niks mee het eten word nu dramatische alles op de grond gooien
Ik merk dat dit alles mij een beetje opbreekt en dan slapeloze nachten werken er niet aan mee ik ben dood op en een flinke griep en weinig tot geen hulp als ik anderen kindjes zie van zijn leeftijd die al veel meer doen en ook meer interesse toont in dingen vraag ik mij steeds af wat doe ik fout? Op dit moment kan ik alleen maar huilen hulp van familie of mijn partner hoef ik niet te verwachten ik heb in al die tijd nog nooit een dag voor me zelf gehad om even tot rust te komen even geen gehuil mijn partner snapt dit niet. Wat doe ik fout?