11 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben die van orthica, orthiflor start

2 jaar geleden

Reactie op Marenkaaa

Hier ook, ook met de 1e gebruikt, zelf gestart 4 weken voor uitgerekende datum en vanaf geboorte aan de kleine gegeven.

2 jaar geleden

Ik ben het zelf blijven slikken zodat het via de borstvoeding binnenkwam

2 jaar geleden

Reactie op Marenkaaa

Hoi ik heb dus die van lucovitaal ik denk dat dit allemaal een beetje het zelfde is

2 jaar geleden

Dit is niet bewezen. Voor je eigen darmen is het sowieso goed, zou alleen geen lucovitaal doen maar even goed uitzoeken welke je mag en niet mag.

2 jaar geleden

Reactie op Meez

Hier ook, ook met de 1e gebruikt, zelf gestart 4 weken voor uitgerekende da ...
Hoi ik heb dus die van lucovitaal ik denk dat dit allemaal een beetje het zelfde is

2 jaar geleden

Hoi ik heb dus die van lucovitaal ik denk dat dit allemaal een beetje het ...
Nee de ingrediënten zijn wel anders, die van orthiflor start is speciaal voor tijdens je zwangerschap en 1e jaar van baby die van lucovitaal niet speciaal daarvoor en de inhoud is dus anders als je naar de ingrediënten kijkt, maar ik weet niet of het uitmaakt verder. Wij hebben er wel baad bij gehad in iedergeval qua krampjes met ons zoontje!

2 jaar geleden

Reactie op Marenkaaa

Nee de ingrediënten zijn wel anders, die van orthiflor start is speciaal vo ...
Bedankt dan gaat ik overstappen Heb jij de zakjes of de pilletjes

2 jaar geleden

Bedankt dan gaat ik overstappen Heb jij de zakjes of de pilletjes
Wij hadden de poedervorm, maar denk dat pillen het zelfde werken!

2 jaar geleden

Volgens mij was er kort geleden ook een topic over probiotica! Ik neem de zakjes van vitakruid baby. Ook speciaal voor zwangeren en baby’s. Misschien heb je nog wat aan dat andere topic! Succes!

2 jaar geleden

Volgens mij was er kort geleden ook een topic over probiotica! Ik neem de z ...
Bedankt heb even overgehad met de gynaecoloog ze geeft aan om niet beter van alles te slikken tijdens de zwangerschap dus gaat het ook niet doen