45 Reacties

5 maanden geleden
Leuk!! Spannend he! Wij zijn ook aan het proberen voor een tweede kindje. Nu in ronde 4! 🩷💙

5 maanden geleden
Oehh ik ben 18 weken zwanger nu 😁
ik denk dat er op Google wel te vinden is wanneer je menstruatie weer word zoals je wilt.
Wel kan je natuurlijk vast zo'n menstruatie kalender bij gaan houden zodat je wat meer inzicht krijgt over je vruchtbare periode, maar dat is net wat je zelf wilt natuurlijk!
Maar leuk, veel plezier en succes

5 maanden geleden
Ik ben nu 10 weken zwanger van de 2de. Ik heb altijd aan de pil gezeten, weet niet of dat te vergelijken is met een spiraal maar ben begin oktober gestopt met de pil. Heb een cyclus afgewacht en toen zijn we begonnen. Gelijk eerste ronde raak. Heb het wel bijgehouden in een app mijn cyclus, om beetje inzicht te krijgen en daarna met ovulatie testen. Succes!

5 maanden geleden
Spannend! Wij gaan de kamer van onze zoon verhuizen naar een grotere kamer en als alles klaar is dan gaan we starten voor een tweede. Vorige zwangerschap was een HG zwangerschap dus deze keer willen we voorbereid er in gaan😅 denk nog twee cyclussen en daarna starten, maar het kriebelt al gigantisch.. baby fever!
Voor een ieder die al zwanger achter een ondernemende dreumes aan rent van harte gefeliciteerd 🥰💙🩷 en voor een ieder die probeert voor een tweede wens ik heeel snel een positieve test✨

5 maanden geleden
Wij willen gaan verhuizen van Groningen naar Noord Limburg over 2 maanden dus wij wachten die verhuizing nog even af. Daarna willen wij kijken of het nog lukt om een 2e kindje te kunnen krijgen. Huis nu is veel te klein , onze dochter heeft nu een slaapkamer van 1,5 bij 3m dus daar krijg je nog geen peuterbed in. Kijk er tegenop om nog een x zwanger te zijn. En te bevallen. Maar zou leuk zijn voor onze dochter

5 maanden geleden
Wat leuk en spannend weer!
Sinds mei de spiraal er uit laten halen. Maar vanwege Pcos een kleine kans dat het spontaan zou gaan, ook al leek ik een redelijke regelmatige cyclus terug te hebben. Maar dit was weer helemaal verstoord de afgelopen 2 cyclussen. Dus vanaf vandaag weer starten met letrozol. Met mijn vorige zwangerschap na 3 rondes zwanger dus ben heel benieuwd hoe het nu gaat lopen🤞🏻

5 maanden geleden
Reactie op Soliria
Wij zijn voor onze eerste kindje 2 jaar bezig geweest (en een miskraam) nu ...
Dat maakte voor ons dat ik twijfelde of ik er wel aan wou beginnen. Hier lukte het na 3,5 jaar proberen en 3 miskramen. Ik heb geen zin om dat allemaal nog een keer te hebben. Al helemaal niet om nog een buitenbaarmoederlijke te krijgen en mn laatste eileider kwijt te raken.

5 maanden geleden
Reactie op Mom Of Stars
Dat maakte voor ons dat ik twijfelde of ik er wel aan wou beginnen. Hier lu ...
Ach wat heftig! En ik snap je volkomen. Wij hebben gezegd dat we het 1 jaar proberen en als het niet lukt dan stoppen we. We voelen ons al compleet. Het is heel erg aan jezelf wat je wilt. Misschien komt dit verkeerd over via tekst maar dat bedoel ik helemaal niet verkeerd maar wie niet waagt wie niet wint. En ik ken de pijn van iedere maand weer een negatieve test en het verliezen van je wonder maar het heeft me ook iets moois gegeven waar ik dagelijks dankbaar voor ben. Een tweede is leuk maar wij zijn al compleet ❤️

5 maanden geleden
Reactie op Soliria
Ach wat heftig! En ik snap je volkomen. Wij hebben gezegd dat we het 1 jaar ...
Ja ik snap wat je bedoeld. Maar wij zijn niet compleet. Mn dochter roept ook telkens zusje zusje.Waar ze dat vandaan heeft ik zou het niet weten. Ik dacht dat ik 1 en klaar zou zijn. Maar ze mist echt iemand om mee te spelen en nu ze groter word lijkt een 2e me ook erg leuk. K heb nu wel minder stress dan toen we voor Fenna probeerde 😂 dus wie weet dat het na de verhuizing makkelijke gaat.

5 maanden geleden
We hebben vandaag besloten om vanaf nu niet meer proberen te voorkomen en zien wel wat er gebeurt, een tweede is zeer welkom. Maar door een eerste hg zwangerschap vind ik het nog wat spannend, dus voor nu is dit de tussenweg haha. Komende 2 cyclussen nog niet met ovulatietesten denk ik, kan ik mogelijk even aan het idee wennen haha

5 maanden geleden
Reactie op Roosframboos
We hebben vandaag besloten om vanaf nu niet meer proberen te voorkomen en z ...
Wat spannend! Ik had ook een HG-zwangerschap bij onze dochter. Ik ben nu weer zwanger, 12 weekjes, en moet zeggen dat deze zwangerschap zoveel beter gaat.
Ik was zo bang. Ik heb nachten en dagen gehuild toen we erachter kwamen, omdat ik bang was om weer zo ziek te worden. Tot nu toe heb ik in totaal nog maar zo'n 15 keer overgegeven, terwijl ik tijdens mijn HG-zwangerschap meer dan 15 keer per dag moest overgeven.
Ik snap je angst helemaal! Mocht het jullie gegund zijn, dan hoop ik dat de HG deze keer minder heftig is of helemaal wegblijft.
Dikke knuffel!

5 maanden geleden
Reactie op Mirandaatje
Wat spannend! Ik had ook een HG-zwangerschap bij onze dochter. Ik ben nu we ...
Oh wauw, dit geeft hoop! Bedankt voor je berichtje ❤️ geeft me rust om te weten dat er kans is dat het ook anders kan.
Gefeliciteerd met je zwangerschap😁 ben enorm blij voor je dat het deze keer beter gaat.

5 maanden geleden
Ik kwam er vandaag achter dat ik op cyclus dag 30 zit waar het normaal 28 is😳 deze maand nog helemaal niet bij stil gestaan haha. Ergens verwacht ik mijn periode nog wel, maar ergens vind ik het ook wel spannend. Ik wacht vandaag nog even af en ander morgen even testen voor de zekerheid🫣 een tweede is meer dan welkom, maar hebben pas een week geleden gezegd niet meer te voorkomen haha dus zou wel onverwachts zijn nu😅