184 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op EsAaEn
Mooi verwoord! Wij hebben inderdaad een makkelijker slaper, die vanaf heel ...
Ik heb nog geen nacht doorgeslapen met onze dochter, maar gezien mijn leeftijd kan en wil ik niet nog n jaar wachten. Ik hoop dan maar dat ze voor ze 2 is doorslaapt. En anders zien we dan wel weer
7 maanden geleden
Reactie op marrie112
Ik heb nog geen nacht doorgeslapen met onze dochter, maar gezien mijn leeft ...
Ja ik had hetzelfde gedaan hoor, ook als ze niet zo goed sliep. Maar het maakt het wel makkelijker zo, maar ik berg me alvast voor die tweede draak. Die slaapt vast minder goed haha
7 maanden geleden
Reactie op Lieke0805
Daar ben ik net aan begonnen! Slik jij dan ook die COQ10 enzo?
Ja, wij slikken allebei CoQ10 idd. En ik slik extra foliumzuur, een zwangermulti (gewoon van kruidvat), daarnaast selenium/zink, vitamine d, visolie, magnesium (ook ivm slecht slapen) en afhankelijk van waar ik in de cyclus zit teunisbloemolie of tarwekiemolie. Vanaf de volgende cyclus ga ik ook weer ascal slikken, maar dat is deels vanwege de hoge bloeddruk, deels vanwege betere innestelkansen. Ik slik ook medicatie voor de bloeddruk. Oh en daarnaast letten we erop dat we veel dingen met antioxidanten eten, en ongezoute walnoten/amandelen/paranoten. Man neemt ook myo-inositol, NAC, en nog een paar waarvan ik de naam niet kan onthouden. Gezellig elke zondag onze pillen "uitzetten" voor de hele week, in zo'n pillendoosje... Ach, alles voor het hogere doel denken we dan maar.
7 maanden geleden
Ohhh ik krijg ook helemaal kriebels als ik dit lees😳. Mijn kleintje is nu 9 maanden en hoop zo erg in september zwanger te raken! (Dan precies 2 jaar tussen beide). Merk wel dat ik dit een beetje spannend vind omdat ik opzoek ben naar een nieuwe baan en dan misschien al heel snel zwanger ben als ik ben aangenomen, maar is vrij normaal toch?🫣
7 maanden geleden
Pfoe ik kan die slaap nog niet missen. Sowieso een heftige zwangerschap gehad en nu een pittige baby. Al 9 maanden gebroken nachten, waarvan ik nogsteeds meerdere keren per week maar 2-4 uur op een nacht slaap. En nooit langer dan 5 uur aaneengesloten. Overdag slaapt ze ook regelmatig nog een slaapje in onze armen of in de draagzak, het is pas van de laatste weken dat ze 1,5 uur alleen in haar bedje kan slapen.
Merk wel dat het, nu het overdag makkelijker gaat met zowel slapen als spelen het langzaamaan begint te kriebelen. Zeker als ik dit lees. Maar voorlopig kan het hier gewoon echt nog niet.
7 maanden geleden
Reactie op elinlag
Ohhh ik krijg ook helemaal kriebels als ik dit lees😳. Mijn kleintje is nu ...
Ik vind het altijd bijzonder als mensen dat gek vinden. Mij lijkt het 'erger 'als je ergens blijft werken terwijl je weg wilt maar eerst al je zwangerschappen daar doet en er dan vandoor gaat. Plus mannen kunnen ook van baan wisselen met een kinderwens dus wij vrouwen moeten dat ook kunnen zonder schuldgevoel ☺️ Het leven is te kort om met iedereen rekening te houden hihi 🥰
7 maanden geleden
Reactie op elinlag
Ohhh ik krijg ook helemaal kriebels als ik dit lees😳. Mijn kleintje is nu ...
Hihi wat leuk en spannend! Ik hoop ook voor jullie dat t mag lukken! Ik ben in september alweer uitgerekend. Maar voor die baan iksnap je echt maar ja dat is voor hun het risico van het vak. Jij moet jouw leven en plannen niet opzij gaan zetten voor het gemak van een werkgever
7 maanden geleden
Reactie op Lieke0805
Oe wat fijn zo’n overzicht! Geef jij ook nog borstvoeding? Ik weet nl niet ...
Nee, BV was mislukt. Zoon hapte niet goed aan. Kolven brak mij op, zeker toen ik aan twee kanten tegelijk een borstontsteking kreeg, dus na 3 weken gestopt, na 4 weken volledig afgebouwd.
7 maanden geleden
Bij m’n zoontje van december’21 toen hij 9 maanden was voor een 2e geprobeerd. Daar is m’n dochtertje van juni uit gekomen haha. Is t zwaar? Soms wel maar had echt niet anders gewild. Heb ook veel geluk met dat m’n dochtertje zo makkelijk is
7 maanden geleden
Nee, geniet nu nog zo van ons meisje dat ik nog even niet op meer/de toekomst probeer te focussen. Ben voor nu blij met wat ik heb.
Ook wil ik dat zij zichzelf iets kan redden 3/4 jaar en dan zou ik wel een tweede willen.