184 Reacties

7 maanden geleden

Hoor van iedereen dat t zwaar is en ja wij hebben met onze 9 maanden oude baby ook nog altijd gebroken nachten, maar ik ga al richting de 41 en heb helaas ook niet de luxe om er een paar jaar tussen te laten. Dus ook wij gaan er weer voor! (Stiekem denk ik dat deze ronde al raak is) 🤞🏼

7 maanden geleden

Mijn oudste is van 21-11-21 de jongste 26-6-23 ik had het niet anders gewild en ben het traject aan het opstarten om voor mijn 3e te gaan, Ik vond het niet perse zwaar en ik ben alleenstaand, sowieso is het persoonlijk denk ik wat wel of niet zwaar is daar is iedereen anders in. Ik vond/vind het vooral geweldig leuk en genieten, maar ik moet ook zeggen dat ik best makkelijke kindjes heb als baby al...

7 maanden geleden

Reactie op lndrn

Hoor van iedereen dat t zwaar is en ja wij hebben met onze 9 maanden oude b ...
Oeh wat spannend! Wanneer is je NOD? 🤞🏻wij hebben ook geen doorslapende baby en tijdsdruk 😅

7 maanden geleden

Reactie op BAMPatricia

Mijn oudste is van 21-11-21 de jongste 26-6-23 ik had het niet anders gewil ...
Wauw groot respect, in je uppie 3 kindjes in korte tijd. Power momma!

7 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Wauw groot respect, in je uppie 3 kindjes in korte tijd. Power momma!
Haha dankje, zou niet anders willen heb het traject alleen even op pauze staan afgelopen 18 maart overleed mijn moeder dus even "rust" voor ik mij op de IUI stort

7 maanden geleden

Reactie op lndrn

Hoor van iedereen dat t zwaar is en ja wij hebben met onze 9 maanden oude b ...
Ja ik voel die tijdsdruk met m’n 37 ook al flink hoor! Wij hebben het 2 weken geleden voor de eerste keer geprobeerd, maar dat wilde niet helemaal lukken (mn vriend voelde de druk denk ook iets te erg, if you know what i mean)… Dus gister ongesteld geworden, geen kerst kindje dus heeft ook z’n voordelen haha. Kan het ook niet echt als een echte poging meetellen natuurlijk, als er geen finish was 😅

7 maanden geleden

Reactie op BAMPatricia

Haha dankje, zou niet anders willen heb het traject alleen even op pauze st ...
Gecondoleerd en respect! 💪🏻

7 maanden geleden

Reactie op BAMPatricia

Haha dankje, zou niet anders willen heb het traject alleen even op pauze st ...
Gecondoleerd nog!! Dat zijn heftige gebeurtenissen, heel logisch ff op de rem. Sterkte!

7 maanden geleden

Reactie op Lieke0805

Oeh wat spannend! Wanneer is je NOD? 🤞🏻wij hebben ook geen doorslapende b ...
Jaa heel spannend! NOD is ergens tussen 13-19 april. Heb me voorgenomen om de 15e te testen. Ik voel al een paar dagen lichte krampen en gevoelige borsten. Maar t zou ook gewoon niks kunnen zijn 😅 we wachten nog even af

7 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Ja ik voel die tijdsdruk met m’n 37 ook al flink hoor! Wij hebben het 2 wek ...
Haha ja herkenbaar. Het blijft natuurlijk wel zo dat er weinig spontaan meer is als je op bepaalde tijden aan de gang moet. Maarja, om de kans optimaal te benutten zal het toch moeten 😅

7 maanden geleden

Nou wij hebben het in februari/maart voor het eerst geprobeerd! Onze eerste is nu 9 maanden en een beetje. Vandaag een kloppend hartje op de echo mogen zien. Dus als alles goed gaat zit er straks 1 jaar en 5 maanden tussen! Mega leuk.

7 maanden geleden

Reactie op lndrn

Jaa heel spannend! NOD is ergens tussen 13-19 april. Heb me voorgenomen om ...
Heel spannend! Mijn NOD is 17 april! Ik wil niet te hard hopen - eerste kindje was via IVF en ik kon deze keer niet lang genoeg blijven liggen en er zat niet genoeg tijd tussen de keren dat we seks hadden… dus ik hoop dat ik mijn hoofd koel kan houden 😅 volgens mij was het in januari wel raak maar is dat vroegtijdig geëindigd (ik was weer heel veel aan het overgeven, mijn eerste zwangerschap was HG). Lukt het jou om er niet te veel aan te denken als je ook die symptomen hebt?

7 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Nou wij hebben het in februari/maart voor het eerst geprobeerd! Onze eerste ...
Gefeliciteerd!!! Geweldig dat het zo snel gelukt is 🥰

7 maanden geleden

Reactie op Lieke0805

Heel spannend! Mijn NOD is 17 april! Ik wil niet te hard hopen - eerste kin ...
Had je in januari wel getest? Ik probeer er niet teveel aan te denken, maar eigenlijk zit t non stop in mn hoofd. Gelukkig niet op een vervelende manier. Maar vind deze wacht periode wel spannend. Mn klachten zijn overigens verdwenen. Ze waren er echt wel, maar gok dat t niets met een zwangerschap te maken heeft gehad. Volgens mij kun je ook geen zwangerschapsklachten hebben als je lichaam nog niet eens genoeg HCG heeft aangemaakt waardoor een test negatief blijft

7 maanden geleden

Reactie op lndrn

Had je in januari wel getest? Ik probeer er niet teveel aan te denken, maar ...
Ik had in januari niet getest, omdat ik nog niet eens een cyclus had en eigenlijk vol ongeloof was. Toen we eindelijk een test hadden gekocht begon het bloeden en stopte het overgeven. Bloeden was wel heel heftig, maar ja, dat kan ook zijn omdat het mijn eerste ongesteldheid weer was. Dus geen idee 🤷🏻‍♀️ Op zich wel fijn dat de symptomen weg zijn? Dan voel je je fysiek iets beter? Bij mijn terugplaatsing (in natuurlijke cyclus) voelde ik pas na negen dagen dat het wel eens raak kon zijn, daarvoor voelde ik me alsof ik ongesteld moest worden (ik had al helemaal gehuild omdat het weer niet gelukt was)… maar dat bleek de innesteling achteraf 😅

7 maanden geleden

Ja je weet het natuurlijk nooit! Maar je gaat wel linkjes leggen natuurlijk. Mijn “klachten” waren niet heftig hoor, maar zeker wel merkbaar. Ben nu gewoon veel meer gefocust op hoe mijn lichaam voelt. Normaal ben ik daar niet zo mee bezig, dus kan ook zomaar zijn dat ik dit vaker heb, maar er verder nooit aandacht aan heb geschonken. Denk dat veel vrouwen denken dat hun lichaam hun voor de gek houd. Maar je bent in deze periode echt bewust bezig met hoe je lichaam aanvoelt. Daardoor kan t lijken dat je dingen aanvoelt. Maar zoals jij t had met overgeven erbij is natuurlijk weer wat anders 😄 Wel bijzonder dat die innesteling zo voelde. Ik heb daar met mn vorige zwangerschap echt totaal niks van gevoelt. Zowieso geen symptomen op maagzuur na

7 maanden geleden

Hoh zo spannend weer, deze ronde gaat echt weer meetellen en ik vind het nu al spannend haha. Vorige ronde 3 weken een zieke baby gehad dus veel te moe om een poging te wagen🤣.

7 maanden geleden

En zijn er inmiddels al positieve testen? Ik zit op 3 dagen voor mijn NOD, testen blijven wit, dus vermoed dat ik weer een maandje opschuif helaas

7 maanden geleden

Reactie op lndrn

En zijn er inmiddels al positieve testen? Ik zit op 3 dagen voor mijn NOD, ...
Yes hier, 7 weken inmiddels

7 maanden geleden

Zwaar is t echt wel ik heb een zoon van bijna 16 daarna dochter van nu 5 jaar en de 2e dochter is 15 maanden jonger...daarna kreeg ik in mei 2023 een spoedkeizersnede en werd mijn3e dochter met 31 weken met spoed gehaald. Vervolgens naïef en wel met iets anders bezig ben ik nu 23 weken zwanger van een zoon dus weer ongeveer 15 maanden ertussen. De 2 oudste meiden zijn super trots op hun jongste zusje en deze zwangerschap. Vandaag slapen ze samen in 1 bed en morgen slaan ze elkaar de hersenen in😅😅soms kom ik handen tekort maar de andere passen zich hier gewoon op aan. Verder zou ik nooit ander willen want ondanks alle slechte dingen heb ik 2 beste vriendinnen gecreëerd en houd ik me vast aan de gedachte dat de druk ook minder word.