Zijn er hier meer dames die nu, met een baby van 9 maanden, al bezig zijn met proberen voor een tweede?
Wij hebben vandaag een poging gedaan na een knallende ovulatietest vanmiddag! Heel leuk als ze zo dicht op elkaar zitten, maar ook heel spannend. Je hoort zoveel dat het zó zwaar is….
Wie kan hier over meepraten?
Wij willen graag voor een derde gaan, maar nog geen menstruatie gehad helaas... duurde na m'n eerste ook 14 maanden, dus ben bang dat het deze keer weer zo lang of zelfs langer duurt...
Ja! Ik had vanavond getest, hield het niet meer. Zag een heel vaag 2e lijntje, met wat ik denk redelijk geconcentreerde urine. Maar morgenochtend nog een keertje maar en anders over een paar dagen nog een keertje zodat het hcg ff kan opbouwen. Maar voorzichtig positief hier dus 🥰😍
Lief dankjewel! Vanmorgen was hij net zo licht het streepje, dus ff paar dagen wachten nu zodat de hcg kan verdubbelen en dan weer testen 🥰. We hebben ff een knaller nodig haha
Na 6maanden ben ik onverwacht zwanger geraakt van ons 2de kindje.
Wij hebben er 2j over gedaan voor ons 1ste. We dachten laten we op tijd terug starten als we nog een 2de willen.
Ik had in januarii een bloeding van 4d dus ging ervan uit dat ik mijn nod had. In februari getest. En een mega positieve zwangerschapstest. Na controle in ziekenhuis bleek ik al 7w5d zwanger te zijn.
Vandaag ben ik 20weken. Er gaat een verschil van 15maanden tussen zitten. Toch afentoe een stressje hierover.