184 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Annika1

Na 6maanden ben ik onverwacht zwanger geraakt van ons 2de kindje. Wij hebbe ...
Dit komt helemaal goed! Ik ben bewust alleenstaand en heb 2 kindjes met een verschil van 1,5 jaar! Ik persoonlijk vind het prima te doen, je kan dit!!!

6 maanden geleden

Reactie op Annika1

Ik ben ook onverwachts (wel heel welkom) zwanger van de tweede! Ze zullen 14 maanden schelen en herken de stress momenten haha

6 maanden geleden

Ik ben ook weer (bewust) zwanger! Ze zullen 19 maanden schelen 🥰

6 maanden geleden

Reactie op lndrn

Gefeliciteerd ik (de TS) ben ook prik zwanger en bij ons zal het 18 maanden schelen straks 😍

6 maanden geleden

Reactie op lndrn

Hier ook 19 maanden verschil straks❤️

6 maanden geleden

Vanochtend een positieve test! Dringt nog niet helemaal door, kleine is nu bijna 11 maanden. Gaat straks 20 maandjes tussen zitten, erg benieuwd! Ook met het verkopen van ons huis en het bouwen van ons nieuwe huis, help haha 🤯.

6 maanden geleden

Reactie op lisanne1997

Vanochtend een positieve test! Dringt nog niet helemaal door, kleine is nu ...
Gefeliciteerd!! Hier ook 18 maanden ertussen, kleine uk is 11 maanden precies vandaag. Wat leuk op Moederdag!

6 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Gefeliciteerd!! Hier ook 18 maanden ertussen, kleine uk is 11 maanden preci ...
Dankje! Moet nog wel even landen, hopen dat nu alles goed gaat. Jij ook gefeliciteerd!

6 maanden geleden

Reactie op Annika1

oeh herkenbaar, hier ook 15 maanden tussen nr 1 enstraks nr 2. ben heel benieuwd hoe dat gaat ook omdat uitstellen van behoeften uiteraard nog wel een dingetje zal zijn 😅

6 maanden geleden

Toen ik dit topic zag verschijnen een tijdje terug dacht ik 'haha, no way dat we er zo snel terug voor gaan'. En dat bleef ik denken iedere keer dat ik zag dat het topic terug wat hoger stond door nieuwe berichten 😂 Vanmorgen een positieve test in handen, totaal niet gepland dus ik voel me zoooo dubbel. Ik ben wel echt heel blij, t moet nog doordringen... Ons zoontje wordt 10 juni 1 jaar. Ze zullen dus een kleine 20 maanden schelen in leeftijd.. Omg omg omg !!

6 maanden geleden

Reactie op LaritaV

Toen ik dit topic zag verschijnen een tijdje terug dacht ik 'haha, no way d ...
Wat leuk!! Onze dochter word 12 juni ook 1 jaar… ik ben rond 9 januari uitgerekend lijkt het nu. Jij?

6 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Wat leuk!! Onze dochter word 12 juni ook 1 jaar… ik ben rond 9 januari uitg ...
Ik ben rond 18 januari uitgerekend denk ik. M'n cyclus was nog niet 100% stabiel (duidelijk 😂) dus ik ben niet helemaal zeker van m'n eisprong.

6 maanden geleden

Reactie op LaritaV

Ik ben rond 18 januari uitgerekend denk ik. M'n cyclus was nog niet 100% st ...
Zal best wel ff schrikken geweest zijn voor jullie, wij hebben het heel bewust gedaan zo dicht op elkaar. Vanwege mijn leeftijd (37 jaar, ook nog net als ik beval), omdat je niet weet hoelang het gaat duren (beide keren in 1 keer raak (die mazzel heeft helaas niet iedereen, je weet het nooit) en omdat dicht op elkaar ook wel heel leuk is lijkt me. Mn broertje en ik schelen 3 jaar en hebben amper een band. (Kan uiteraard ook andere factoren hebben, maar toch) Weetje met 2 kids is het aanpoten, hoe oud ze ook zijn, nu zijn we wel sneller uit de tropenjaren.

6 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Zal best wel ff schrikken geweest zijn voor jullie, wij hebben het heel bew ...
Ik weet idd niet meer hoe veel keer na elkaar ik f*ck heb gezegd als de teststreep verscheen 😂 Ben wel echt blij hoor, bij ons twee keer meteen raak ook, dus ik voel me ook enorm enorm enorm dankbaar! Maar het mocht van mij gerust een jaar later geweest zijn 😅 Nuja, anders dan bij m'n eerste zwangerschap voel ik me nu precies al enorm verliefd, wat een zalig gevoel. Hoop zo dat alles goed blijft gaan! 🍀

6 maanden geleden

Wij hebben tussen jongste en oudste net geen 2 jaar . Nu de jongste de 7 maanden is gepasseerd en er echt ritme weer komt vind ik het geweldig , ervoor ook maar soms wel pittig met weinig slaap. Een peuter die ook aandacht wilt etc etc

6 maanden geleden

Reactie op Annika1

Oh wat leuk en spannend. Dan ben jij ook in september uitgerekend. Hier in hetzelfde schuitje. Vind hrt wel spannend hoor dalijk 3 kleintjes thuis. Mn oudste word in januari 4 en zal dan met school gaan beginnen.

6 maanden geleden

De eerste is van juni en nu 10,5 maand later is nummer 2 geboren 😅 t is heel druk maar ook wel echt heel leuk

6 maanden geleden

Reactie op BabyboefXX

De eerste is van juni en nu 10,5 maand later is nummer 2 geboren 😅 t is he ...
Oh wauw, prachtig Irish Twins!

6 maanden geleden

Voor alle .mama's die nu zwanger zijn, van harte gefeliciteerd 😘

6 maanden geleden

Van harte gefeliciteerd aan alle zwangere mama’s ! Ik werd vorige maand ziek (buikgriep). Desondanks dat ik mijn pil nam werd ik onverwachts zwanger. Ik had een positieve test op Moederdag. Ik was in de wolken. Ik had al een wens voor een 4e kindje, mijn man ook maar hij wou liever nog wat afwachten en kijken hoe het loopt met 3 kindjes. Jammer genoeg kreeg ik nu een miskraam. Het komt hard aan. Ik keek er al naar uit, ik vormde me al een beeld van mijn gezin met 4 kindjes, de uitgerekende datum berekenen enz. Ik heb nog steeds een grote wens voor 4 kindjes. Maar door dit miskraam ben ik ook schrik beginnen krijgen. Wat als de zwangerschap moeilijk zou lopen, als er gezondheidsproblemen zouden zijn,… Mijn kindjes zijn bijna 6 jaar, bijna 4 en heel binnenkort 1 jaar. Het is inderdaad pittig als ze kort op elkaar volgen maar toch zo prachtig als je ziet hoeveel ze aan elkaar hebben en zorg dragen voor elkaar.